گردهمايي مادران عزادار ايران در لوس آنجلس شنبه 23/8/88

شنبه این هفته نیز حامیان مادران عزادار ایران /لوس آنجلس در محل پارک اوشن گرد هم آمدند تا همبستگی خود را با مادران استوار ایران که همچنان در دشوارترین شرایط ندای حق طلبانه خود را سر می دهند به نمایش بگذارند.
اینک طی هفته ها حضور مکرر حامیان مادران ایران در این محل، رهگذران هر چه بیشتر با ماهیت این حرکت دادخواهانه در ایران آشنا می شوند و با ابراز همدردی پتیشن حامیان مادران عزادار را به امضا می رسانند.
در گردهمایی این هفته شاعر جوان، ندا گل نیز شعر زیبای خود را به ندا وسایر جان باختگان اخیر جنبش آزادیخواهانه ایران تقدیم کردند
دیدار ما هر هفته روز های شنبه ساعت 6:30-4:30پارک تقاطع خیابان اوشن و کلرادو
*****
چنانجه سایر حامیان مادران عزادار ایران در سایر شهر ها نیز تمایل داشته باشند از فرم کتبی پتیشن در گردهمایی های خود استفاده نمایند می توانند به فرم ضمیمه مراجعه کنند :










متن فارسی پتیشن
ما، حامیان کمیته مادران عزا دار ایران، از دبیر کلّ سازمان ملل متحد آقای بان کیمون، تقاضا داریم که هیئتی نمایندگی به ایران اعزام نمایند تا ضمن بازدید از زندان های ایران، درزمینهء مفقود الاثر شدن، شکنجه و کشتار معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری درایران، تحقیق بعمل آورده وعاملان و آمران نقض حقوق بشردر ایران را مطابق قوانین بین المللی مورد پیگرد قانونی قرار دهند

Please sign the petition and spread it:
http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html
Face book: Supporters of “Mournful Mothers of Iran” in LA
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=100000164506605&ref=profile
Email: solidarity.mourning.mothers.la@gmail.com
Mournful Mothers Committee in Iran
http://madaran.tk/
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید