با غمی جان‌کاه، دادخواه قتل‌عام شدگان خیزش دی‌ماه ۱۴۰۴هستیم و نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم!

با غمی جان‌کاه، دادخواه قتل‌عام شدگان خیزش دی‌ماه ۱۴۰۴هستیم و نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم!
رژیم ستمگر و جنایت‌کار ایران، با قطع اینترنت و در بی‌خبری مطلق نزدیک به دو هفته، چند ده هزار تن از معترضان را در اعتراضات دی ماه، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن سرکوب و مجروح کرده و کشته است و چند ده هزار تن را دستگیر کرده است. این جنایت هولناک در حقوق بین‌الملل به جنایت علیه بشریت شناخته می‌شود و آمران و عاملان آن باید محاکمه و مجازات شوند. ما مادران پارک لاله ایران به‌عنوان صدایی از دادخواهی مردم ایران، به شدت نگران سلامتی و جان مردم هستیم و از تمام آزادی‌خواهان در سراسر دنیا می‌خواهیم که صدای مردم معترض ایران باشند و اجازه ندهند که این جنایت‌ها ادامه یابد. ما معتقدیم که رهایی مردم ایران از شر این رژیم ستمگر باید توسط خود مردم صورت گیرد نه با حمله نظامی و توسط قدرت‌ها که تنها به منافع خود می‌اندیشند و جان انسان‌ها برای‌شان هیچ ارزشی ندارد!

گزارشی از تجمع اعتراضی پنجم ژوئن 2026 جلوی مقر اروپایی سازمان ملل - اجلاس سازمان جهانی کار- ILO

آخرین اخبار