نرگس محمدی: از درون زندان به وجود شکنجه و تعرض شهادت می دهم

نرگس محمدی زندانی مبحوس در اوین، در یادداشت کوتاهی که در صفحه ی اینستاگرامش منتشر شده، ضمن رد دروغگویی های وزیر خارجه ی حکومت اسلامی نوشته است: از درون زندان به وجود شکنجه و تعرض شهادت می دهم:

ادعاهای حقوق بشری وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در شرایطی اعلام می شود که مردم ایران شاهد گسترده ترین سیاست های سرکوبگرانه دولتی و نقض حقوق بشر هستند. دروغ بودن ادعاهای امیر عبداللهیان واضح و آشکار است و نیازی به اقامه دلیل و ارائه مستندات نیست.

اعدام ها، شکنجه ها، بازداشت ها و صدور احکام سنگین زندان در مقابل چشم های جهانیان رخ داده، اما حکومت حتی در مقر سازمان ملل بی پروا دروغ میگوید تا افکار عمومی جهان را فریب دهد.

اساس نظام برسرکوب و دروغ و فریبکاری است که شرایط جامعه را سختی و فروپاشی کشانده است.

طی چند ماه گذشته بازداشت شدگانی را به بند زنان زندان اوین آورده اند که مورد تعرض جنسی فیزیکی و شکنجه فیزیکی قرار گرفته اند که ما شاهد آثار جسمی بر جای مانده بر تنشان بوده ایم.

اخرین آنها خانم مهوش شهریاری، شاعر و نویسنده و عضو جامعه بهایی ایرانیان است که با داشتن ۷۰ سال سن و گذراندن ۱۰ سال حبس دوباره بدون هیچ دلیل و مدرک قانونی بازداشت و ۵ ماه در سلول های انفرادی ۲۰۹ متحمل حبس، شکنجه روانی و حتی شکنجه جسمی شده و دچار مشکلات و آسیب های جدی شده اند.

من به عنوان هم بندی و شاهد در هر دو مورد تعرض جنسی فیزیکی و شکنجه جسمی حاضر به ادای شهادت در هر مکانی هستم .

نرگس محمدی زندان اوین

Tags: ,

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید