ارسلان رضایی, ادمین خرافات‌کده در ترکیه به قتل رسید

اخبار روز

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹


ارسلان رضایی، ادمین صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی «خرافات‌کده» توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید.

براساس اطلاعاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، افراد ناشناس رضایی را با ضربات چاقو در منزلش در ترکیه به قتل رسانده‌اند. گفته شده این اتفاق ساعات بامدادی پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ رخ داده و ارسلان رضایی یک شبانه روز نیز در وضعیت کما در بیمارستان بستری بوده است.

او در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام خود در خصوص خرافاتی که در دین اسلام و به ویژه شیعیان وجود دارد مطالبی را منتشر می‌کرد.

کانال تلگرامی «سپاه سایبری پاسداران» با بیش از ۲۵۰ هزار عضو، با انتشار این خبر نوشته است مهاجمان دو نفر بوده‌اند.

این کانال از عبارت «به درک واصل شد» در خصوص قتل رضایی استفاده و از ادمین خرافات‌کده با عناوینی چون «توهین کننده به مقدسات دینی»، «معاند» و «ضد اسلام» یاد کرده است.

براساس «قانون مجازات اسلامی» در ایران، توهین به مقدسات اگر مصداق «سب‌النبی»، یعنی توهین به پیامبر اسلام باشد، حکم آن اعدام است و سایر موارد مجازاتی بین یک تا پنج سال حبس دارد. تمامی اشخاص و اماکنی که در دین اسلام دارای قداست هستند، مانند چهارده معصوم، پیامبران، عتبات، حرم‌های مقدسه و مساجد از جمله اماکن مقدس هستند.

این کانال تلگرامی هم‌چنین تصاویری پس از حمله از منزل رضایی منتشر کرده که نشان می‌دهند حمله و ورود مهاجمان به داخل از طریق شکستن در اتاق انجام شده است.

تاکنون جزییات بیشتری در خصوص وقوع این قتل یا بازداشت مهاجمان منتشر نشده است.

 


Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید