سهراب عزیزم، کیک تولد سی سالگیت را در بهشت زهرا خیرات کردیم


دلنوشته پروین فهیمی، مادر سهراب اعرابی از شهدای جنبش سبز
سهراب سبز عزیزم امسال سالگرد تولد سی سالگیت را بعلت کشته شدن هموطنانمان در اعتراضات ۲۵ آبان ،تشیع در کرمان و چهلمین روز ساقط شدن هواپیما اوکراین توسط سپاه، درمنزل برگزار نکردیم.
چهل روز از داغ بزرگ پرپر شدن مسافران هواپیمای اوکراین بر ما ایرانیان گذشته و باری دیگر در این چهل سال داغدار مان کردند. سالهاست که داغ فرزندانمان ما را از زندگی در این دنیا سیر کرده و به قاتلان فرزندانمان پیام داده و میگوییم مطمئن باشید خون آنها دامن شما را خواهد گرفت.
ما مردم سالهاست که شاهد ظلم و ستم هستیم و همیشه آنانکه قدرت و پول و ثروت را در دستانشان دارند بر ما ظلم روا کرده اند و اما ما باور داریم این خونهای بناحق ریخته شده باعث رسوایی بیشتر آنان خواهد گشت و دیگر دربین اکثریت مردم جایگاهی ندارند، به جز دسته ای که از آنان تغذیه میکنند و امیدشان به اندوختن مال و فرصت طلبیست. اینان همان مزدورانند و ما آنان را خوب میشناسیم بخصوص ما داغداران….
سهرابم این روزهایی که بر من گذشت تکرار رنج ها وقایع تلخی بود که در این چهل سال خود شاهد آن بودم دهه ۶۰، جنگ ۸ساله، سال ۷۸ و جریان کوی دانشگاه ، سال۸۸ که تو و هموطنانمان را از ما گرفتند ، سال ۹۶ وامسال ( ۹۸ ) بسیاری از هموطنان مان که به خاطر اعتراضات و همچنین به دلیل ناکارآمدی و نبود مدیریت در تشییع و شلیک پدافند هوایی سپاه به هواپیمای مسافربری ، بهترین عزیزان را از ما گرفتند. ۴۰ سال از عمر انقلاب میگذرد این حجم از خونریزی ها و خشم و کینه و خشونت ها و اتفاقات اجتماعی را نیز شاهد بوده ام و به یک اصل ایمان دارم و آن اینست که خون بیگناهان پایمال نمیگردد و این خونها پای ظالمان را در همین دنیا خواهد گرفت و آن روز دور نیست.
بمناسبت تولدت که چهارم اسفندماه است، روز جمعه دوم اسفند به اتفاق خانواده و دوستان اول بر سر مزار فرزندان منظر عزیزمان و آقای صادقی (الوند، نگار، سهند و سوفی) که از کشته شدگان هواپیمای اوکراین بودند در چهلم این عزیزان شرکت کرده و مزارشان را گلباران نمودیم و بعد بر سر مزار تو عزیزم به یادت و به یاد همه کشته شدگان شمع روشن کردیم و کیک تولد ۳۰ سالگیت را برای خیرات در بهشت زهرا پخش کردیم. سهرابم مثل هرسال به نیت آرزوهایت و همدلی با کشته شدگان اتفاقات تلخ و غم انگیز اخیر در کشورمان که روح و روان هر انسانی را آزرده و از زندگی سیر میکند سرود خواندیم.
همچنین برای همراهی با محرومین جامعه غذای گرم آماده نموده و به خیریه ای در رباط کریم به نوجوانان عزیز هموطن مان تقدیم نمودیم …باشد تا این همراهی ها باعث پیوند دلهای بیشتری گردد.
سهراب عزیزم
آرزوهایت را مثل همیشه پاس میداریم و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.
ایران برای همه ایرانیان است به امید آنروز که همه ما ایرانیان برای حفظ ایران، این ملک مشاع درکنار هم با هر عقیده و مذهبی همدیگر را تحمل کنیم و دست از اختلافات برداشته ومهر وعشق و دوستی را روش و منش زندگی مان قرار دهیم.
۱- سلامتی همه ی خانواده
۲- سلامتی مردم ایران در تمام نقاط
۳- زندگی کردن همه با هم با صلح و دوستی و دموکراسی

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید