سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه: نگرانی خانواده های زندانیان، با توجه به وقوع سیل در اهواز


برگرفته از سایت اخبار روز
پنج‌شنبه  ٨ فروردين ۱٣۹٨ -  ۲٨ مارس ۲۰۱۹

وضعیت نامعلوم زندانیان شیبان و سپیدار در صورت وقوع سیل

با توجه به خطر وقوع سیل در اهواز، خانواده های زندانیانی که در این دو زندان نگهداری می‌شوند نسبت به تامین سلامت زندانیان در صورت وقوع سیل ابراز نگرانی کرده اند.
همانطور که همگان اطلاع دارند تا کنون بر اثر وقوع سیل در بعضی از مناطق ایران، تعداد زیادی از مردم جان باخته اند.
بی تدبیری و عدم احساس مسئولیت کسانی که امروز در مسند قدرت هستند برای همه آشکار شده است و همه می دانند که حاکمان بر جامعه، هیچ ارزشی برای جان و مال افراد قائل نبوده و همیشه کارگران و زحمتکشان اولین قربانیان این گونه فجایع بوده اند.
همزمان با نداشتن معیشت مناسب و فقر روز افزون، که زندگی ما کارگران و زحمتکشان را تهدید می کند، فاجعه سیل و بلایای طبیعی - که بی شک قابل کنترل می باشد_ زندگی ما را مورد تهدید قرار داده است و در این میان هزاران زندانی که به دلائل گوناگون در زندان های محبوس شده اند بیش از دیگران در معرض این خطر مرگ قرار دارند.
لازم به ذکر است که اسماعیل بخشی و سپیده قلیان در این دو زندان نگهداری می‌شوند و ادامه بازداشت این عزیزان جای نگرانی دارد .بنابر این ما خواهان آزادی فوری سپیده قلیان و اسماعیل بخشی و دیگر عزیزان در بند هستیم .
بدون شک امنیت جانی تمام زندانیان بعهده کسانی است که آزادی ، آسایش و امنیت افراد جامعه را سلب کرده و برای ادامه حیات خود، این عزیزان را زندانی کرده اند.
سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه مقامات امنیتی و قضایی را مسئول حفظ سلامت تمامی زندانیان می داند

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه
فروردین ۹۸
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید