به دنبال گم شده خود ایستاده ام و پاسخ می خواهم!



اینجانب اکرم نقابی مادر سعید زینالی هستم. پسرم را که دانشجوی کامپیوتر بود بدون هیچ توضیحی در 23 تیرماه 1378 از منزل ربودند و تا به حال از وضعیت او بی خبریم. از آن زمان تا به حال هر کجا که می شد پیگیری کردیم، از کلانتری ها، وزارت اطلاعات، دادگاه انقلاب، دادستانی، وزارت کشور و بیت رهبری و ... رفتیم و هنوز هیچ مقام مسوولی پاسخ درستی به من و همسرم نداده و مسوولیت این عمل غیرانسانی را به عهده نگرفته است. از آن زمان پدرش را نیز از کار برکنار کردند و هنوز هیچ پاسخی به ما نداده اند.
من و پدرش هفته گذشته نیز برای هزارمین بار به داستانی تهران مراجعه کردیم تا شاید بتوانیم با دادستان ملاقات داشته باشیم یا پاسخی از مقام های مسوول قضایی در مورد پسرم دریافت کنیم، ولی پس از معطلی بسیار، پاسخ درستی به ما ندادند و گفتند شنبه مراجعه کنید. شنبه 28 بهمن نیز مراجعه کردیم ولی ساعت ها ما را پشت درب نگاه داشتند و گفتند موضوع را پیگیری می کنند و تماس می گیرند و در نهایت یک شماره تلفن به ما دادند که اگر تماس نگرفتیم، خودتان پیگیری کنید.
ما می خواهیم بدانیم:
1-     چرا پسرم را در 23 تیرماه 1378 از خانه ربودند؟
2-     چه ارگانی او را بازداشت کرد و در کجا زندانی شد؟
3-     حالا در چه وضعیتی است؟
-          اگر زنده است، به ما اطلاع دهند.
-         اگر او را کشته اند، پاسخ دهند که در چه زمانی و چگونه و توسط چه ارگانی کشته شده و در کجا دفن شده است.
4-     چرا همسرم را پس از بازداشت پسرم از  13 سال پیش از کار برکنار کردند؟


اکرم نقابی
30 بهمن 1391
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید