پیام تسلیت جمعی از زندانیان سیاسی زن به آقای رمضانی




جناب آقای  مهدی رمضانی، پدر گرامی شهید رامین رمضانی
در کمال تاسف و تالم خبر درگذشت همسر گرامی تان خانم مهری مختارزاده را شنیدیم. مادری رنجور و آزرده از نامهربانی ها و چشم انتظار دادخواهی فرزند، که در تظاهرات مسالمت آمیز 25 خرداد 88 به شهادت رسید، شگفتا که نه تنها اینگونه نشد بلکه مسئولین امنیتی و قضایی، همانها که می بایست دادگر باشند، حکم به مجرمیت همسرش دادند، آن هم به این دلیل که اصرار بر پیگیری قتل فرزند شهیدش را داشت و این خود ضربه دیگری بود بر پیکر خسته مادری دردمند.

آقای رمضانی عزیز،
این مصیبت را به شما و خانواده محترم تان تسلیت می گوئیم، خود را در غم و دردتان شریک می دانیم و آرزو می کنیم مسئولین، گوشی شنوا برای شنیدن انتقاد و اعتراض و چشم بینا برای دیدن دردهای مردم را بیابند. حاکمان کشورمان با روشهای منطقی و امروزین حل مشکلات، آشتی کنند تا اگر بناست دستی از آستین برآید، نه برای ستاندن جان یا آزادی فرزندان این سرزمین، که دستی کارساز از جانب مسئولی مسئولیت پذیر و پاسخگو و برای رفع مشکلات مردم باشد.


عسل اسماعیل زاده 
 مهسا امرآبادی 
ژیلا بنی یعقوب
نسرین ستوده
حکیمه شکری
ژیلا کرم زاده مکوندی
شیوا نظرآهاری
فائزه هاشمی


29/11/91


Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید