نامه ای به مادران بسیجی !

 مادران عزیز!
امروز با شما که فرزندانتان تحت عنوان نیروهای بسیجی به خیابان ها می ایند تا هموطنان خود را سرکوب کنند، تا دوستان وهمکلاسی های خود را کتک بزنند حرفی دارم .
مادرم! خواهرم!
شمایی که مثل ما سختی ها را پشت سر گذاشتید و در زمان جنگ  و درلحظه هایی که هواپیماهای عراقی کشورمان را بمباران می کردند، با هم  فرزندان مان را در آغوش می گرفتیم و برای آنها سنگر بودیم تا آسیب نبینند، حتا یادمان نمی رود چه بسیاری از ما بخاطر جنگ، بخاطر رزمندگان و یاری رساندن به انها از خیلی چیزها چشم پوشی کردیم برای بچه هایمان جشن تولد نگرفتیم و روزها و ساعت ها آنها را همراه خود به محل هایی بردیم تا به پشت جبهه کمک کنیم در شرایطی که حتا شیر خشک هم نمی شد تهیه کرد.
بسیاری از این فرزندان، حالا سایه پدر بالای سرشان نیست و تو ای زن!  تو ای مادر!  به تنهایی و بدون این که خم به ابرو بیاوری ، خون دل خوردی تا بزرگ شوند. شاید اگر هم  پدر داشته اند پدر جانباز و معلول بوده و تو با تمام توان ایستادی و از خانواده ات مراقبت کردی.امروز اما عده ای به نام خدا و دین و به بهانه بهشت، همان فرزندت را به خیابان ها می آورند تا دوستان و خویشان خود را سرکوب کند. 
آیا تواین را میدانی مادر !
خبر داری فرزند 14 ساله ات رابه چه کاری وا می دارند؟ آیا امروز که روز زن بود به خیابان آمدی؟ آیا پرسیدی که روز جهانی زن است، پس مقام من و تو که حاکمیت آنقدردر تبلیغات خود داد سخن میدهد کجا رفته است ؟  امروز بودی ببینی فرزند   14الی 18 ساله ات را وادار کردند تا من و فرزندان مرا کتک بزند و اجازه ندهد که در خیابان راه برویم وبه ما توهین کند؟
مادر جان!  
آیا می پرسی که فرزند چون دسته گلت را که برای بزرگ کردنش رنج ها کشیدی به چه بهایی به خیابان می آورند و باتوم و سپر دستش میدهند که گاه می بینیم جوان نحیفی حتی توان نگهداشتن سپر را ندارد و یا بقدری خسته میشود که درگوشه ای درمحل نگهبانیش می نیشند و آیا تو این را میدانی؟ 
من اما به چشم خود دیده ام فرمانده مزدورش سرش فریاد می زند و بدون درنظرگرفتن سن وسالش او را وادار می کند که بایستد و یا بدنبال مردم بدود. 
مادر عزیز! 
فرق فرزند من و تو این است که فرزند من آزادی می خواهد. می خواهد در کشورش بتواند حرف بزند. درس بخواند و کار کند و فرزند تو را با دروغ  به میدان کارزار می کشند تا مرا و فرزند مرا کتک بزند و خود در اتاق های فرماندهی، بر روی صندلی های آنچنانی که روی میزشان انواع میوه وشیرینی قرارگرفته لم می دهند و میخورند و می اشامند. هم چنان که در روزهای جنگ پدران وبرادران و همسران ما برای نجات کشور به جبهه رفتند و فرماندهان و حاکمان برج هایشان را بالا بردند تا جایی که حتی به کوه دماوند هم رحم نکردند و امروز آن ها مردان خدا و صاحبان پول و زور شدند ومن و توهم چنان به دنبال نان باید ساعت ها کار کنیم. 
مادرم روی سخنم با توست!
وای به روزی که ملت به خشم آید. آن روزاست که فرماندهان با کیف های مملو از پول فرار می کنند و فرزندان شما دچار خشم مردم خواهند شد. بسیاری از ما سال 57 را به یاد داریم، گرچه امثال من ازخشونت بیزاراند و گرچه خونریزی باید در ایران من تمام شود. گرچه اعدام باید به دست فراموشی سپرده شود و نسل من و نسل فرزندان من انتقام خونین نخواهند گرفت و ما خواهان محاکمه و مجازات آمرین وعاملین جنایتهای 32 ساله اخیر هستیم.  ولی مادرم !خواهرم! 
فرزند جوانت را از دام صاحبان زور و زر رهایی بخش و دست هایی که می خواهند من و تو ما نشویم و تو را به نام بسیجی و مرا به ناحق عوامل بیگانه می خوانند تا جدایی بیاندازند و خود بر ثروت وطن چنگ افکنند برهان . به فرزندت درس عشق ودوستی را بیاموز و  امید دار که روزی ایران من وتو به آرامش وآزادی برسد.

یک مادر داغدار
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

10 نظر

  1. درودبرمادران لاله که صدای میلیونهامادرایرانی هستند.بله منهم معتقدم حاکمان به جای شنیدن حرفهای ماگوش کردن به دردهای ما.مارابازداشت وبه زندان میبرندمگرماچه میگوییم .چه میخواهیم .حرف مادردجامعه است .ماازاعتیادجوانان مان رنج میبریم .مامیخواهیم برای همه ایجادکارشود.تادیگردخترکان چون دسته گلمان بخاطرفقر.به دام مردان هوسران پولداراسیرنشوند.مامیگوییم .چرامردان حق ازدواج مجدددارندواین زیربنای کانون خانواده راازهم میپاشد.آیاهموطنم .خواهرم توبااین چیزهامخالفی .واگرموافقی چرافرزندت رابه نام بسیجی ولباس شخصی به خیابان میفرستی تامراکتک بزند.

  2. تصاویری بسیار زیبا و دیدنی از سید و آقا و مولای ما و فرزندانش

    http://salehat.ir/index.php?op​tion=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=2&startpag​e=5#category

  3. لطفا كامنتهاي اين حرومزاده رو كه از سايت صالحات لينك ميزاره حذف كنيد. فكر مي كنم مادرش با آغا سر و سري داره.

  4. اگه قرار باشه صدای مخالف رو نشنویم چطور برای فردای ایران خواهان دمکراسی هستیم.
    اون هر مطلبی که دوست داره بذاره خواندن خودشان می توانند تصمیم بگیرند. بگذارید حداقل یک صفحه دمکرات در ایران داشته باشیم

  5. besyar nameh khoobi bood vali chetor be daste madarane bassiji khahad resid?

  6. نرود ميخ آهنين در سنگ

  7. پیام آماده باش


    ای مردم بیاید در روزهای هر هفته و هر سال ویا تا زمانیکه این رژیم و حکومت استبداد سرنگون نشده به پا خیزیم ودر خیابانهای کشور راهپیمایی و قیام کنیم و خامنه ای و احمدی نژاد فرعون زمانه را سرنگون کنیم.
    وعده ما 24 اسفند و سه شنبه های دیگر

    راهبر:مهران.ع مسیر راهپیمایی:خیابان ولیعصر-میدان انقلاب و مسیرهایی که به ایمیل های سبزتان ارسال شد

    کد شناسایی:3011729

    درود بر موسوی و کروبی بر پدران این جنبش و انقلاب


    با ما لحظه به لحظه در ارتباط باشید
    mehran.1977@yahoo.com
    siavash1977a@gmail.com

    به امید موفقیت در این جنبش مردمی

  8. پیام آماده باش


    ای مردم بیاید در روزهای هر هفته و هر سال ویا تا زمانیکه این رژیم و حکومت استبداد سرنگون نشده به پا خیزیم ودر خیابانهای کشور راهپیمایی و قیام کنیم و خامنه ای و احمدی نژاد فرعون زمانه را سرنگون کنیم.
    وعده ما 24 اسفند و سه شنبه های دیگر

    راهبر:مهران.ع مسیر راهپیمایی:خیابان ولیعصر-میدان انقلاب و مسیرهایی که به ایمیل های سبزتان ارسال شد

    کد شناسایی:3011729

    درود بر موسوی و کروبی بر پدران این جنبش و انقلاب


    با ما لحظه به لحظه در ارتباط باشید
    mehran.1977@yahoo.com
    siavash1977a@gmail.com

    (به امید موفقیت در این جنبش مردمی)

  9. http://www.facebook.com/video/video.php?v=104401276308031
    madaran khavaran p1

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=104403439641148
    madaran khavaran p2

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=104405002974325
    madaran khavaran p3

  10. درود به مادران پارک لاله. درود به شیر زنان میهن که برای آزادی ایران پیکار می کنند.
    با آرزوی پیروزی
    مرگ بر اسلام
    مرگ بر خامنه ای
    مرگ بر رژیم جنایت کار اسلامی
    بر قرار باد جمهوری دموکراتیک ایران

دیدگاه تان را وارد کنید