بازگشت از بیمارستان روانپزشکی امین آباد؛ گزارشی از وضعیت فرزین رضایی روشن در زندان رجایی شهر کرج



فرزین رضایی روشن، زندانی سیاسی تبعیدی که اواخر اردیبهشت ماه به بیمارستان روانپزشکی امین آباد (رازی) منتقل شده بود پس از ۲ روز به زندان بازگردانده شده و هم اکنون در قرنطینه زندان رجایی شهر کرج بسر می‌برد. وی روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه به بهانه انتقال به بیمارستان از زندان اوین خارج و به یکی از سلول های انفرادی بند امن زندان رجایی شهر کرج تبعید شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به گفته یک منبع مطلع از وضعیت فرزین رضایی روشن، او که به پانیک اتک مبتلا شده، توسط یکی از ماموران زندان به نام سلیم اکبری معروف به شیخ مورد آزار و اذیت روانی و جسمی قرار می‌گیرد و همین آزار و اذیت‌ها چندی پیش منجر به بروز حمله و انتقال وی به بیمارستان روانپزشکی امین آباد (رازی) شد.

به گفته این منبع مطلع، در حالی که آقای رضایی روشن در زمان حمله این بیماری نیاز به آرامش و دریافت منظم دارو دارد، کماکان با بی توجهی مسئولان در قرنطینه و شرایط بسیار نامناسب نگهداری می‌شود و در زمینه دریافت داروهایش نیز تحت آزار سلیم اکبری قرار می‌گیرد.

آقای رضایی روشن از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، به بهانه انتقال به بیمارستان از زندان اوین خارج و به زندان رجایی شهر کرج تبعید شده و در یکی از سلول‌های انفرادی بند امن زندان رجایی شهر نگهداری می‌شد.

فرزین رضایی روشن در خردادماه ۹۶ توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد موسوم به بند دو الف زندان اوین منتقل شد. وی پس از ۸ روز با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

وی توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ماشالله احمدزاده از بابت اتهامات “تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی” به ۴ سال حبس تعزیری محکوم شد.

وی نهایتا در اسفندماه ۹۸ بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت خود به زندان اوین منتقل شد.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید