ما بازنشستگان تعرضات و بی حقوقی ها را تحمل نخواهیم کرد‼️


"اسماعیل گرامی" کارگر بازنشسته و فعال حقوق بازنشستگان در اعتراض به وضعیت اسفبار معیشتی، شبانه دستگیر و بعد از ۵ 
روز سر در گمی و مخفی بودن مکان بازداشتش، چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه از قرنطینه زندان تهران بزرگ (فشافویه) سر در آورد.

وی هنگام بازداشت تحت درمان بیماری زونا بوده و در طی این یک هفته در محیط انفرادی و سپس زندان فشافویه با توجه به‌ شیوع کرونا و عدم امکانات بهداشتی مناسب ، بسیار برای ایشان خطرناک بوده و میتواند مشکلات جسمانی جبران ناپذیری برای وی بوجود آورد. حفظ و تضمین سلامتی ایشان با حکومت ست. 

سوال ما اینست که کجای دنیا فعالین معترض به حقوق و معیشت را دستگیر میکنند؟ 
حکومت به چه حقی در تجمعات بازنشستگان، نیروی سرکوب را مستقر میکند در حالیکه طبق قوانین خودتان تجمعات مسالمت آمیز آزاد است ، بویژه تجمعات معیشتی بازنشستگان!!

امکانات و اموال و منابع صندوق ها تحت مدیریت چهل ساله حکومت به باد رفته و مستمریهای ناچیز نصیبمان شده، حالا هم میگویید صدایتان در نیاید و به این فلاکت تن دهید! 

اکنون تا دستیابی به مطالبات بر زمین مانده ی خود آرام نخواهیم شد ، وادارکردن به سکوت با تهدید و بازداشت فعالین، بهیچوجه برای ما قابل قبول نیست و دیگه تمومه ماجرا !! 

در خاتمه آزادی فوری و بی قیدو شرط اسماعیل گرامی و ممانعت از تکرار بازداشت ها در خصوص سایر فعالین ، خواست کلیه ی بازنشستگان و شاغلین است.
مسئولیت تعلل در اجابت این خواسته قانونی با شماست!!

#فقط_کف_خیابون_بدست_میاد_حقمون

شورای بازنشستگان ایران

@Shbazneshasteganir










ReplyForward




















Tags: ,

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید