بازداشت شدگان تجمع بازنشستگان در مقابل مجلس آزاد شدند

خبرگزاری هرانا

بازنشستگان معترض که صبح روز جاری مقابل مجلس بازداشت شده بودند، آزاد شدند. گفتنی است در جریان این تجمع که با دخالت نیروی نیروهای انتظامی جهت ممانعت از برگزاری آن به خشونت کشیده شده بود، شماری از معترضین مورد ضرب شتم قرار گرفته و حدود ۱۵ تن از این شهروندان نیز بازداشت و به بازداشتگاه پلیس امنیت تهران واقع در خیابان وزرا منتقل شده بودند.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایلنا، بازنشستگان بازداشت شده در جریان تجمع صبح امروز مقابل مجلس، آزاد شدند.
گفتنی است که صبح روز جاری جمعی از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی برای پیگیری مطالباتشان اقدام به برگزاری تجمع اعراضی در مقابل مجلس کردند. این تجمع با دخالت نیروهای انتظامی جهت ممانعت از برگزاری آن به خشونت کشیده شده و شماری از معترضین مورد ضرب شتم قرار گرفته و حدود ۱۵ تن از این شهروندان نیز بازداشت و به بازداشتگاه پلیس امنیت تهران واقع در خیابان وزرا منتقل شده بودند.
لازم به ذکر است که روز گذشته ۱۷ تشکل مربوط به بازنشستگان در تهران طی بیانیه‌ای ضمن بیان معضلات اصلی خود همچون حقوق نامتناسب با هزینه سبد خانوار، نارسایی سیستم بهداشت و درمان، نبود بیمه کارآمد، عدم پرداخت مطالبات مالیشان و …، تنها راه حل را برگزاری مستمر تجمعات اعتراضی دانسته و فراخوانی برای تجمع روز جاری در مقابل مجلس را منتشر کرده بودند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید