سند ثبت ورود سعید زینالی به زندان پیدا شد


برگرفته از سایت کلمه
شنبه, ۲۰ بهمن, ۱۳۹۷

چکیده :سازمان گزارشگران بدون اعلام کرد یکی از موارد موجود در اسنادی که به تازگی از قوه قضاییه به خارج از کشور درز پیدا کرده است، سندی است که بازداشت و ورود به زندان سعید زینالی در سال۷۸ را اثبات...

سازمان گزارشگران بدون اعلام کرد یکی از موارد موجود در اسنادی که به تازگی از قوه قضاییه به خارج از کشور درز پیدا کرده است، سندی است که بازداشت و ورود به زندان  سعید زینالی در سال۷۸ را اثبات می‌کند.
تا کنون هیچ نهاد امنیتی و قضایی مسئولیت بازداشت سعید زینالی را نپذیرفته است، و پیگیری‌های خانواده زینالی بی‌پاسخ مانده است، چند سال پیش بازجو به خواهر سعید گفته بود: “دنبال دو تکه استخوان نباشید”
شیرین عبادی، ایرج مصداقی، منیره برادران و رضا معینی از اعضای کمیته‌ای هستند که نظارت و استفاده از این اسناد را برعهده دارند. علاوه برتحقیقات و پژوهش قرار است این اسناد در اختیار کمیسر حقوق بشرسازمان ملل قرار گیرد.
در این فایل علاوه بر مشخصات فردی، تاریخ ثبت پرونده، تاریخ بازداشت، نهاد بازداشت‌کننده، اتهامات، شماره دادگاه، تاریخ اعلام حکم، ثبت شده است.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید