تهدید سندیکای شرکت واحد به اعتصاب


  برگرفته از سایت اخبار روز
پنج‌شنبه  ۱٣ دی ۱٣۹۷ -  ٣ ژانويه ۲۰۱۹

سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه، با انتشار اطلاعیه ای هشدار داد که اگر تهدید و آزار رانندگان و کارگران توسط حراست سامانه های چهار و شش ادامه یابد، این سندیکا کارگران را به اعتراض گسترده دعوت خواهد کرد.
در اطلاعیه ی سندیکا آمده است:

بنابر گزارشات متعدد، مدتی است که حراست سامانه چهار و اخیرا حراست سامانه شش، برای خاموش کردن اعتراضات بحق رانندگان و کارگران در مورد مطالبات معوق خود، پیوسته کارگران حق طلب را احضار و تهدید می کند. خوشبختانه پاسخ کارگران به حراست خیلی روشن بوده است: "مطالبات مان را پرداخت کنید تا اعتراض نکنیم"
هر چند تهدید کارگران توسط حراست و مدیریت، پوشالی است و در نهایت اقدامی علیه کارگران نمی تواند انجام دهد. اما سندیکا در برابر احضار تک به تک کارگران و تهدید آنان سکوت نمی کند و قویا به مدیریت و حراست شرکت واحد در این مورد هشدار می دهد که: "واکنش های اعتراضی سندیکا نسبت به احضار و تهدید کارگران گسترده خواهد بود.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید