گزارش گرامیداشت ۳ سال مقاومت اسماعیل عبدی


برگرفته از سایت اخبار روز
آدينه  ۷ دی ۱٣۹۷ -  ۲٨ دسامبر ۲۰۱٨


روز جمعه ۷ دیماه ۱٣۹۷ به مناسبت سومین سال مقاومت اسماعیل عبدی در زندان در دفاع از خواسته های   به حق معلمان و دانش آموزان ایران ( عدالت آموزشی، رفاه معلمان ، آموزش و پرورش رایگان و با کیفیت،مدارس استاندارد ، بیمه ی درمانی دانش آموزان، وسایل گرمایشی و خنک کننده ی استاندارد و در ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان زاهدان و همه ی حقوق پایمال شده مردم ایران) آیین بزرگداشتی در منزل اسماعیل عبدی با حضور بیش از ۵۰ وکیل ، کارگر و معلم از استانها و شهرستانهای گوناگون کشور از جمله همدان، تهران ، البرز، گیلان و چند شهر دیگر در کرج برگزار شد، در این نشست که بیش از ۴ ساعت به طور انجامید ، حاضرین برای رسیدن به خواست جامعه ،بحث و تبادل نظر داشتند، برخی براین باور بودند ،که درمدت چهل سال گذشته همه ی حرفها زده شده و هیچ حرف تازه ای برای گفتن نمانده اما حکام بیدادگر هیچ تمایلی به اصلاح خویش و بازگشت از ستمگری ندارند، از این رو تنها راه پیش روی مردم فقط و فقط ورود به میدان عمل می باشد.
سپس جمعیت برای دیدار با خانواده ی محمد حبیبی ، دیگر معلم زندانی راهی شهرک اندیشه شدند و با سرکار خانم خدیجه پاک ضمیر همسر محمد حبیبی و دبیر ارزشمند فیزیک ابراز همبستگی تا تحقق خواسته های صنفی وی نمودند.
در این دیدار ،عبدالرضا قنبری سخنانی را بطور تلفنی خطاب به جمع ابراز نمودند. که جمعیت با سخنان عبدالرضا قنبری ابراز هم اندیشی کرده، و در تایید سخنان وی کف زنان ابراز شادی نمودند، این مراسم قرار است به تازگی در منزل سایر زندانیان فرهنگی در منزل آنان برگزار شود، همچنین جمعیت حاضر برای سالها مقاومت محمود بهشتی و روح الله مردانی نیز دست زدند و شاد باش گفتند، و برای رهایی همه ی ملت ایران تبادل نظر کردند.
همچنین جمعیت حاضر نسبت به سرکوب وحشیانه ی معلمان اصفهان در روز ۶ دیماه ابراز انزجار نمودند.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید