محکومیت سرکوب وحشیانه تجمع فرهنگیان اصفهان


برگرفته از سایت اخبار روز
آدينه  ۷ دی ۱٣۹۷ -  ۲٨ دسامبر ۲۰۱٨


"شورای بازنشستگان ایران" و "گروه اتحاد بازنشستگان " طی بیانیه های جداگانه ای, حمله وحشیانه نیروهای سرکوب حکومتی به تجمع مسالمت آمیز معلمین و بازنشستگان فرهنگی اصفهان را شدیدا محکوم کردند.

بیانیه شورای بازنشستگان ایران در محکومیت سرکوب تجمع فرهنگیان اصفهان

یورش به مردم و بازداشتها را متوقف کنید!

بازنشستگان ، شاغلین و همه کسانی که دغدغه معیشت و آزادی داریم!
امروز در تجمع اصفهان ، زنان و مردانی که سالهای سال از زندگی خود را در زحمت و کار گذران کرده اند با گاز اشک آور مورد حمله قرار گرفتند !
بدنهایشان به روی زمین کشیده و به زور و فشار ماموران امنیتی به درون ون ها فرستاده و به بازداشتگاه ها اعزام شدند.
در مخیله هیچیک از ما هیچ عذری برای این یورشها نمی گنجد.
اینان اختلاسگران نجومی بودند و یا دزدان دکلهای نفتی؟؟

اینان زنان و مردان تلاشگری بودند که شاهد غارت معیشت و درمانشان هستند . شاهد سوخته شدن کودکان در مدرسه و تکه پاره شدن دانشجویان در اتوبوسهای فرسوده دانشگاه آزاد!!! هستند.
مطالبه گر حق و حقوشان هستند.

شورای بازنشستگان ایران ، یورش و بازداشت تجمع کنندگان ۶ دیماه را محکوم میکند و خواهان آزادی هر چه سریعتر همه بازداشتیان است

بیانیه گروه اتحاد بازنشستگان در محکومیت تهاجم و سرکوب معلمان و بازنشستگان اصفهان 

تهاجم و سرکوب معلمان و بازنشستگان در اصفهان، نشان دهنده سرکوب آزادی و تحکیم سیاست ریاضت اقتصادی و معیشتی و بر علیه مردم زحمتکش است. معلمان و بازنشستگان اصفهان   برای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، برای بیمه کارآمد و... اقدام به تجمع اعتراضی کردند اما با دستگیری و ضرب و شتم و گاز اشک آور مواجه شدند.

پاسخ مسئولان و زورگویان این سیستم به خواسته های به حق آنها هم بی اعتنایی و مسکوت گذاشتن این مطالبات است هم سرکوب و بازداشت کسانی است که برای به دست آوردن حقوق خود راهی جز اعتراض و مبارزه برایشان باقی نمانده است.
معلمان و بازنشستگان به رغم این که قبل از تجمع تهدید شده بودند اما شجاعانه آمدند و در میثاق جمعی که با دوستان و همکاران خود بسته اند باز هم خواهند آمد.

گروه اتحاد بازنشستگان این حمله به تجمعات را که از سر استیصال انجام می شود، محکوم کرده و آشکار است که این اعتراضات خاموش شدنی نیست و ادامه خواهد یافت.

"گروه اتحاد بازنشستگان"
۹۷/۱۰/۷
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید