صدها فعال دانشجویی به روحانی؛ صدای پوتین نظامیان از سرتاسر کشور به گوش می‌رسد

  برگرفته از سایت اخبار روز
شنبه  ۱۷ آذر ۱٣۹۷ -  ٨ دسامبر ۲۰۱٨

جناب آقای روحانی، رییس محترم جمهور

سه سال پیش، ما فعالان نشریات دانشجویی طی نامه‌ای بخشی از مشکلاتمان را با شما در میان گذاشتیم؛ از فشارها و محدودیت‌های فراوان موجود در مسیر فعالیت دانشجویی گفتیم، از برخوردهای سلیقه‌ای و غیرقانونی مسوولان دانشگاهی، از توقیف‌ها و نظارت‌های پیش از انتشار و سانسور نشریات، از عدم حمایت مالی برای چاپ و انتشار، از احضارهای مکرر به کمیته‌های ناظر بر نشریات و انضباطی و نهادهای امنیتی و قضایی، از نقض مکرر حقوق دانشجویان، از پرونده‌سازی‌ها و بازخواست شدن‌ها و از بسیاری مشکلات دیگر گفتیم. آن روز گفتیم که نگرانیم از ذبح آزادی و امنیتی شدن فضای دانشگاه. گفتیم هراس آن داریم که امید دانشجویان پشت درهای بسته‌ی اتاق‌های بازجویی و محاکمه ناامید شود و حلقه‌ی واسط جامعه و دولت از هم گسسته شود.

مردم در سال ۹۶ با اعتماد دوباره به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی شما، به پای صندوق‌های رأی آمدند و به وعده‌ی آزادی، وعده‌ی امنیت، وعده‌ی حقوق شهروندی و وعده‌ی دسترسی برابر به فرصت‌ها و موقعیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی رأی دادند.

اما در این یک سال و اندی که گذشت، چه شد؟ نه تنها هیچ پاسخی از سوی شما یا دیگر دولتمردان به اعتراض‌ها و مطالبات اجتماعی و دانشجویی داده نشد، بلکه سیطره‌ی فضای سرکوب روز به روز گسترده‌تر شد؛ تا آنجا که امروز دیگر صدای پوتین نظامیان نه فقط از دانشگاه که از سرتاسر کشور به گوش می‌رسد.

آقای روحانی
ما به وکیل رأی دادیم نه قاضی! اما چه کنیم که امروز وکیل و قاضی برای ایجاد خفقان و سرکوب اعتراضات به‌حق اجتماعی دست به یکی کرده‌اند؟ سرکوب دانشجویان، سرکوب کارگران، سرکوب معلمان، سرکوب کامیون‌داران، سرکوب دراویش، سرکوب زنان، سرکوب فعالان محیط زیست و … .

آقای رییس جمهور
یادتان هست می‌گفتید بگذارید دانشجو حرفش را بزند؟ ستاره برای آسمان است؟ بگذاریم مردم نفس بکشند؟ به هر بهانه‌ای به جوانان گیر ندهیم؟ امروز نیروی انتظامی شما، وزارت اطلاعات شما، وزارت کشور شما، در رقابتی تأسف‌بار با نهادهای امنیتی موازی برای بستن دهان‌ها و نفس‌ها دست به یکی کرده‌اند و البته شما همچنان فقط تکذیب می‌کنید. این انحراف شما از گفتار آن روزها چطور رخ داده است؟

البته نهادهای امنیتی موازی هم بیکار ننشسته‌اند؛ و البته خبر بازداشت‌های اطلاعات سپاه و احضارهای گسترده به قوه قضاییه و تشکیل پرونده‌های قضایی آنقدر زیاد است که دیگر هر فعالیت ساده‌ی مدنی، ترس از برخورد امنیتی و قضایی را به همراه دارد؛ و البته کوچکترین تحرکات مدنیِ برآمده از دل مردم، با بازداشت و زندان مواجه می‌شود؛ و البته در این بین دولت شما همچنان ساکت و منفعل است. دولتی که شعار و ادعایش «نه به دانشگاه امنیتی» بود، امروز نه تنها دانشگاه که کلیت فضای جامعه را امنیتی کرده است. گویی دولت شما تن به تمکین از همان نگاه امنیتی داده که راه حل هر مسأله‌ای را در حذف و طرد می‌داند. از این رو امروز دیگر تنها مسأله‌ی ما دانشجویان، به تنگ آمدن فعالیت‌های دانشجویی نیست، بلکه مسأله‌ی امروز ایران، سرکوب گسترده‌ای است که با هر نهاد مدنی مستقل و هر اعتراض مسالمت‌آمیز قانونی در گوشه و کنار کشور، از کارگران هفت‌تپه و اهواز و اراک گرفته تا معلمان بجنورد و سراسر کشور می‌پذیرد.

آقای روحانی
وظیفه‌ی دانشجو به عنوان چشم بیدار جامعه، آن است که بازنمای واقعیات جامعه در راستای یافتن راهکاری مناسب باشد. در این مسیر، وظیفه‌ی نشریات دانشجویی است که ضمن رصد اتفاقات و تحرکات اجتماعی، صدای فریاد اعتراض تمامی گروه‌ها، اقشار و اصناف جامعه باشند. نارضایتی‌ها و مطالبات اجتماعی را بازگو و با تحلیل و بررسی و ریشه‌یابی آن‌ها، به رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خود عمل کنند. اما پاسخ برخی نهادهای درون و بیرون دانشگاه، به جای شنیدن این صداها و انتقادات و کوشش برای حل مسأله، تلاش در راستای پاک کردن صورت مسأله و خفه کردن صدای فعالان دانشجویی و نشریات دانشجویی از طریق پرونده‌سازی و انتساب اتهاماتی نخ‌نما شده مانند اخلال در نظم عمومی، سیاه‌نمایی، اقدام علیه امنیت ملی و ده‌ها عنوان اتهامی گوناگون دیگر است؛ آن هم تنها به دلیل توصیف و تحلیل آنچه امروز در جامعه و کشور در حال وقوع است. از این رو سوال اینجاست که اگر شرایط امروز کشور، شرایطی ناامن و امنیتی و یا نابرابر است، چرا به جای عاملان ایجاد چنین شرایطی، با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و اهالی نشریات دانشجویی و معدود مطبوعات و رسانه‌های مستقل باقی‌مانده برخورد می‌شود؟

آقای روحانی
مگر می‌شود دختری را از روی سکو پایین کشند و رسانه‌های مستقل و نشریات دانشجویی چیزی نگویند؟ مگر می‌شود کارگران هفت‌تپه، به مسالمت‌آمیزترین شکل ممکن، به عدم دریافت چندماهه‌ی حقوق چندصد هزارتومانی خود اعتراض کنند و دانشجویان بی‌تفاوت باشند؟ مگر می‌شود معلمان به پولی شدن آموزش عمومی و عدم رعایت حقوق بدیهی‌شان مانند تأمین اجتماعی و درآمد آبرومندانه معترض باشند و دانش‌آموزان دیروز آنان، با سکوت از کنارشان بگذرند؟ مگر می‌شود دانشجویان این کشور، محرومیت‌های سیستان و بلوچستان، بی‌خانمانی زلزله‌زدگان کرمانشاه، هوای مردم‌کُش خوزستان و مظلومیت مردم ده‌ونک تهران را ببینند و صرفا نظاره‌گر باشند؟ مگر می‌شود آثار سوء خصوصی‌سازی‌های افسارگسیخته و تجاری‌سازی تمامی ابعاد حیات اجتماعی، از جمله دانشگاه را دید و دم برنیاورد؟

اما نمی‌دانیم چرا این ابراز نگرانی‌های دانشجویان نسبت به بحران‌های روزافزون کشور، جز به زبان ارعاب پاسخ داده نمی‌شود! نمی‌دانیم چرا پاسخ انتقادها به ناکارآمدی و فساد مدیران، به جای عزل و تغییر ایشان، توقیف و تعطیلی نشریات دانشجویی و برخورد با دانشجویان است! نمی‌دانیم چرا برخی مدیران غیردانشگاهی دانشگاه‌ها، هر روز پای نشریات دانشجویی بیشتری را به کمیته‌های ناظر بر نشریات و انضباطی و حراست می‌کشانند! نمی‌دانیم قرار است از صدور احکام توقیف نشریات و یا احضار و بازخواست آن‌ها توسط نهادهای امنیتی و قضایی، چه دستاوردی برای نظام و کشور به دست آید! نمی‌دانیم چرا هر روز باید دانشجویان جدیدی به دلیل اعلام همبستگی با اعتراضات منطقی و آرام دانشجویی محاکمه ‌شوند! نمی‌دانیم چرا بعضی نیروهای امنیتی در تلاشند که دانشجویان را از پیگیری مطالبات عمومی جامعه دور نگه دارند و مانع ایجاد پیوند میان دانشجو با بدنه‌ی مردم می‌شود! مگر دانشجویان از همین مردم نیستند و مشکلاتشان جدای از مشکلات مردم است؟ پس چرا برخی دولت‌مردان و اصحاب قدرت، ناتوانی خود را در حل معضلات کنونی با تشدید برخوردها و گسترش فضای بی‌اعتمادی پاسخ می‌دهند؟

آقای روحانی
به خوبی می‌دانید دستاورد این عدم پاسخگویی به مطالبات اجتماعی، چیزی جز خشونت و تباهی بنیان‌های مدنی و اجتماعی جامعه نخواهد بود. نتیجه‌ی این نوع مواجهه‌ی اقتدارگرایانه‌ی سطوح مختلف قدرت با خیل اعتراض‌های مردمی، قطعا فروپاشی همبستگی اجتماعی، عمیق‌تر شدن بحران‌های اجتماعی، سربرآوردن نسلی استبدادزده و سرخورده، بی‌اعتمادی دلسوزان این کشور و بسترسازی برای سودجویان و دشمنان این مرز و بوم است.

در یک کلام؛ آقای روحانی، به هوش باشید که اگر در این نوع مقابله‌ی دولت و حاکمیت با جمهور مردم تجدیدنظر نشود، متأسفانه نتیجه‌ چیزی جز نابودی ایران و تمامیت ارضی آن نخواهد بود.

آقای رییس جمهور
به خوبی می‌دانید که حضور شما در جایگاه ریاست جمهوری، نتیجه‌ی حمایت دانشجویان و فعالان مدنی است که اگر این حمایت‌ها را نداشتید، هرگز چنین جایگاهی به دست نمی‌آمد. این نامه، صدای هشدار آخرین نسل دانشجویانی است که به شما اعتماد کردند. اقشار مختلف جامعه خصوصا دانشجویان از شما درخواستی جز تأمین حقوق انسانی اولیه‌ی همه‌ی افراد جامعه ندارند. میزان نظر و رأی مردم است؛ باید به مردم بازگردید.

رییس جمهور حقوقدان
تأمین اجتماعی، اشتغال، کسب درآمد مناسب، برگزاری اجتماعات و راهپیمایی‌ها، آموزش رایگان، تشکل‌یابی آزادانه، دسترسی برابر به موقعیت‌های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی، آزادی عقیده و بیان، سرپناه، بهره‌مندی از حقوق مساوی و حمایت یکسان قانون از تمامی شهروندان، همگی از زمره حقوقی است که در اصول ۳، ۱۴، ۱۹، ۲۰، ۲۴، ۲۳، ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۴۳ قانون اساسی آمده است؛ معلمان، کارگران، دانشجویان و دیگر اقشار معترض جامعه، مطالبه‌ای جز اجرای قانون اساسی ندارند؛ پس تا دیر نشده، به قانون اساسی بازگردید و حقوق از دست رفته‌ی مردم و زیست پایمال‌شده‌ی طبقات پایین جامعه را بهبود ببخشید.

نام و نام خانوادگی، دانشگاه، نام نشریه، سمت

یونس صابری اراک امید باران مدیر مسئول

زینب احمدی اراک نشریه امید باران عضو هیئت تحریریه

کاوه خانی اراک امید باران عضو هیئت تحریریه

علی دیلمی اراک اندیشه صاحب امتیاز و مدیر مسئول

متین معظمی ارومیه نگاه مدیر مسئول

سروش اکبری اردبیلی ارومیه اصل ۲۴ مدیر مسئول

محمد دردک ارومیه ژیوه ر صاحب امتیاز

آرمین محمدی اصل ارومیه اصل ۲۴ سردبیر

محمد طحانی ارومیه رادیو دانشجو مدیر مسئول

حسام امین محلاتی ارومیه اصل ۲۴ عضو هیئت تحریریه

علیرضا کاظمیان ارومیه اصل ۲۴ عضو هیئت تحریریه

ارین دهقانی استهبان رخداد عضو هیئت تحریریه

حسن اخگر استهبان رخداد مدیر مسئول

نرگس قهرمانی اصفهان باران مدیرمسئول

کیمیا ضیایی اصفهان باران سردبیر

محمدجواد حیدریان اصفهان رایا مدیر مسئول

هانیه هنرمند اصفهان دیوان مدیریت مدیر مسئول

ناهید سلیمانی اصفهان نوآوران مدیر مسئول و صاحب امتیاز

سیده شادی موسوی اصفهان رایا مدیر مسئول

علیرضا رضایی اصفهان رایا مدیر مسئول وسردبیر

محمد سعید چیت ساز اصفهانی اصفهان باران عضو هیئت تحریریه

پردیس پورمند اصفهان مجله حقوقی عضو هیئت تحریریه

سید محمد نوید خدامی اصفهان باران عضو هیئت تحریریه

امیرارسلان حر اصفهان باران عضو هیئت تحریریه

شیوا کاظم پور اصفهان مجله حقوقی دادافرین عضو هیئت تحریریه

محمد امیر بلادی اصفهان پرسپکتیوز طراح و گرافیست

حنانه فریدونیان اصفهان دیوان مدیریت عضو هیئت تحریریه

عطیه هوشمند الزهرا سلام عضو هیئت تحریریه

نجمه اخوندمکه ئی الزهرا سلام سردبیر و مدیر مسئول

زهرا یوسف زاده الزهرا سلام طراح و عضو هیئت تحریریه

مهرداد جباری آزاد اسلامی اصفهان کافه عسل مدیر مسئول

سعید خورشیدی آزاد اسلامی اصفهان کافه عسل عضو هیئت تحریریه

علیرضا شکوهی آزاد اسلامی اصفهان کافه عسل عضو هیئت تحریریه

نادر ابراهیمی آزاد اسلامی علوم تحقیقات کاف عضو هیئت تحریریه

بهزاد احمدیان آزاد اسلامی واحد مراغه ایمپالس مدیر مسئول و سردبیر

رضا امین پور آزاد اسلامی واحد ایلام نسل نو مدیر مسئول

مهرداد پیروز آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نگاتیو مدیر مسئول

سینا صادقیان آزاد اسلامی واحد تهران جنوب پاد مدیر مسئول

میلاد ارجمندکیا آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف آباد فصلنامه تخصصی حقوق بشر مدیرمسئول

محمد ابراهیم شفیعی ثابت آزاد اسلامی واحد شاهرود نقطه سردبیر

ساناز مهاجرانی آزاد اسلامی واحد فلاورجان دنیای بیوتکنولوژی صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

محمد جواد قربانی آزاد اسلامی واحد قم صبح امید مدیر مسئول

حسین خرسند آزاد اسلامی واحد کرج نسل نو عضو هیئت تحریریه

میرآرمان عدنانی آزاد اسلامی واحد کرج نسل نو مدیر مسئول و سردبیر

کامیاب احمدی آزاد اسلامی واحد کرمانشاه صدای دانشجو سردبیر

کامیاب احمدی آزاد اسلامی واحد کرمانشاه صدای دانشجو سردبیر

داراب بازیار عبدالسلیمانلو آزاد اسلامی واحد گچساران پارس سرزمین مادری مدیر مسئول

امیر محمد بانکیان بجنورد دیدگاه مدیر مسئول

سینا دهقان چاچکامی بجنورد دیدگاه سردبیر

سامان محمدپنا بناب طبقه اول مدیر مسئول و صاحب امتیاز

احمد رئیسی بوعلی سینا همدان امروز تحریریه

آرش نظری بوعلی سینا همدان امروز عضو هیئت تحریریه

امیرمحمد اسماعیلی بوعلی سینا همدان ندای دانشجو مدیر مسئول و سردبیر

زهرا ویس کرمی بوعلی سینا همدان زن مدیر مسئول

مهدی گل‌محمدی بوعلی سینا همدان امروز عضو هیئت تحریریه

زینب دارایی بوعلی سینا همدان وقت اضافه صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

فائزه رشیدی فرد بوعلی سینا همدان ایام سردبیر

محمد پیری شاهملکی بوعلی سینا همدان خرداد عضو هیئت تحریریه

زهرا نوروزی بوعلی سینا همدان نسوان مدیر مسئول و سردبیر

علی شیخلو بوعلی سینا همدان ایام و کلوچه مدیر مسئول

فائزه ستاری بوعلی سینا همدان خرداد صاحب امتیاز و سردبیر

مهشید کیانی فرد بوعلی سینا همدان خرداد عضو هیئت تحریریه

مهسا لطیفی بوعلی سینا همدان تیر صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

محمدحسام رحیمی بوعلی سینا همدان خرداد مدیر مسئول

پویا پورصدوقیان بین المللی امام خمینی (ره) سلام عضو هیئت تحریریه

نریمان صفاپور بین المللی امام خمینی (ره) قزوین سلام مدیر مسئول و سردبیر

نیلوفر جعفرنیا بین المللی امام خمینی (ره) قزوین بامداد عضو هیئت تحریریه

نسیم نجفی بین المللی امام خمینی (ره) قزوین سلام عضو هیئت تحریریه

احسان نوروزی پیام نور شهرکرد حسابداری دو بعدی مدیر مسئول

احسان نوروزی پیام نور شهرکرد حسابداری دو بعدی مدیر مسئول

زهرا فاضل پیام نور شهرکرد ماه نو مدیر مسئول

زهرا فاضل پیام نور شهرکرد ماه نو مدیر مسئول

نوید رسولی پیام نور مرکز همدان کاغذ اخبار-نسیم بیداری- رساله سیاسیون عضو هیئت تحریریه

محمدامین محمدیان پیام نور همدان کاغذ اخبار عضو هیئت تحریریه

حامد نامجو پیام نور همدان کاغذ اخبار مدیرمسئول و سردیبر

حامد جلالی تربیت دبیر شهید رجایی خرداد مدیر مسئول

سیده زهره صنیعی تربیت دبیر شهید رجایی گراف مدیر مسئول

علی اکبری تربیت دبیر شهید رجایی سطرهای روشن سردبیر و مدیر مسئول

علی صفری تربیت دبیر شهید رجایی چکامه مدیر مسئول

وحید رحمان نیا تربیت دبیر شهید رجایی سایبان مدیر مسئول

پرستو ملک تربیت مدرس آذر عضو هیئت تحریریه

آرش گزی تفرش جوانه مدیر مسئول و سردبیر

ثمین سرآبادانی تفرش سروش اندیشه مدیر مسئول و سردبیر

فائزه سادات مینی تفرش ارغوان مدیر مسئول و سردبیر

امین احمدی تفرش نیم نگاه صاحب امتیاز ، سردبیر، مدیر مسول

مهرداد یعقوبی تفرش نیم نگاه هیئت تحریریه

شیوا گشتیل خاتم الانبیاء بهبهان امید عضو هیئت تحریریه

سمن زید آبادی خوارزمی اتاق ۲۷ صاحب امتیاز و سردبیر

احمد فشخورانی خوارزمی جوانه مدیر مسئول و سردبیر

مهدی سماپور دامغان ایران فردا مدیر مسئول

مهدی حسینخانی دامغان کاکتوس مدیر مسئول

پویا شعبانی دامغان ایران فردا عضو هیئت تحریریه

یونس بیگی دامغان خرداد مدیر مسئول و سردبیر

محمد شاکری دامغان ایران فردا عضو هیئت تحریریه

معصومه نبی زاده دامغان جارچی سردبیر

محمد مهدی زنده دلی دامغان قنوت مدیر مسئول

جواد مداح صفائی دامغان جارچی مدیر مسئول

عباس عباس زاده دامغان چرخنده سردبیر

مهیا معدنی پور دامغان چرخدنده عضو هیئت تحریریه

محمد الیاسی دامغان کیمیا عضو هیئت تحریریه

مصطفی نیک جو دامغان چرخدنده صاحب امتیاز

اوستا شکریان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین چارچوب مدیرمسئول

آسیه توحیدنژاد دانشگاه تهران دیاپازون عضو هیئت تحریریه

سیدعلی هاشمیان دانشگاه تهران نکاته مدیر مسئول و صاحب امتیاز

سید محمد آقاجانزاده امیرکلائی دانشگاه تهران اندر مصائب عمران صاحب امتیاز و مدیر مسئول

سید مرتضی آقاجانزاده امیرکلائی دانشگاه تهران اندر مصائب عمران عضو هیئت تحریریه

محمدحسین صدیق دانشگاه تهران مانترا مدیر مسئول و صاحب امتیاز

محمدعلی کامفیروزی دانشگاه تهران داد صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

محمد مهدی فلاحی دانشگاه تهران شکوت مدیر مسئول و سردبیر

محمدرضا مشیری دانشگاه تهران سلام دانشجو مدیر مسئول

رضا رئیسی دانشگاه تهران آفتاب امید مدیر مسئول

سعید پایدارفرد دانشگاه تهران آفتاب امید سردبیر

مهرانه حسن‌نیا دانشگاه تهران پنجره سردبیر

مهدی املائی دانشگاه تهران بارقه مدیر مسئول وصاحب امتیاز

امیرحسین صادقی دانشگاه تهران پرتو سردبیر

محمد مهدی صارمی دانشگاه تهران چکاو صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

کیمیا علیزاده دانشگاه تهران جاده مدیر مسئول

محمد معین شاکری دانشگاه تهران قلم مدیر مسئول

شایان کیوان‌نیا دانشگاه تهران چکاو عضو هیئت تحریریه

فائزه ربانی دانشگاه تهران جاده عضو هیئت تحریریه

آرش تاجیک دانشگاه تهران گزاره مدیر مسئول وسردبیر

علیرضا کرمی دانشگاه تهران جاده عضو هیئت تحریریه

احمد سراوانی غیور دانشگاه تهران سلام نو عضو هیئت تحریریه

فاطمه یل دانشگاه تهران دلیل صاحب امتیاز

نیما اسدپور دانشگاه تهران گفتمان امروز عضو هیئت تحریریه

محمدکاظم پرهیزکار دانشگاه تهران صفیر مدیر مسئول

راضیه پنده دانشگاه تهران جاده عضو هیئت تحریریه

امین رمضانی دانشگاه تهران جنگل مدیر مسئول

پارمیدا عطاری دانشگاه تهران چارچوب مدیر مسئول

علی خسروزاده دانشگاه تهران چکاو عضو هیئت تحریریه

سعید صفاری دانشگاه تهران ماهیت مدیرمسئول

میر یاشا هادیانی دانشگاه تهران سحر مدیر مسئول و سردبیر

مهسا صفرزاده دانشگاه تهران غریو مدیر مسئول

علی شفیعی دانشگاه تهران شهرت عضو هیئت تحریریه

حمید جعفری دانشگاه تهران دیاپازون عضو هیئت تحریریه

مبارکه مرتضوی دانشگاه تهران آسیاب عضو هیئت تحریریه

الهام میرسلیمی دانشگاه تهران برنا مدیر مسئول

راحیل فراهانی دانشگاه تهران برنا سردبیر

سارا خیرالهی دانشگاه تهران شهرت عضو هیئت تحریریه

مریم رجبی فقیهی دانشگاه تهران جاده عضو هیئت تحریریه

طوبی بوترابی دانشگاه تهران قلم عضو هیئت تحریریه

احسان پناهی دانشگاه تهران سلام نو عضو هیئت تحریریه

بهار موسوی‌‌راد دانشگاه تهران خردِ مانا مدیرمسوول

ساغر سلیمان‌زاده دانشگاه تهران خردنامه مدیرمسوول

زهرا متقی دانشگاه تهران خردِ مانا سردبیر

محمدحسن احمدی دانشگاه تهران سلام نو صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر

مینا فتح اللهی دانشگاه تهران سلام نو تحریریه

سید حمید موسوی زاده دانشگاه تهران سلام نو عضو هیئت تحریریه

محسن نظیری دانشگاه تهران حیات عضو هیئت تحریریه

ستاره رضازاد دانشگاه تهران آسیاب مدیر مسئول و سردبیر

نگین نوروزی دانشگاه تهران دیاپازون سردبیر

لیلا حشمتی دانشگاه تهران گفتمان امروز مدیر مسئول

علیرضا ابوالقاسمی دانشگاه تهران جاده سردبیر

علی خسروی دانشگاه تهران سلام دانشجو سردبیر

زهرا سلیمانی دانشگاه تهران گفتمان امروز سردبیر

مهرداد پولادی دانشگاه تهران سحر مدیر مسئول

شایان چراغی دانشگاه تهران سحر سردیبر

غزل محمدی دانشگاه تهران طرفه سردبیر

اشکان جلیلیان دانشگاه تهران سلام-دیاپازون عضو هیئت تحریریه

مریم ایده پور رازی کرمانشاه اختر صاحب امتیاز و مدیر مسئول

ارسلان ویسی رازی کرمانشاه فرهنگ دانشجو مدیر مسئول و سردبیر

ابراهیم اسکافی رازی کرمانشاه پنجره صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

بهناز کیانی رازی کرمانشاه بهمن مدیر مسئول و سردبیر

دانیال محبی رازی کرمانشاه کیمیا سردبیر

کژال یوسفی رازی کرمانشاه آراز صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

سیدمحمدحسین عربی رازی کرمانشاه خرداد صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

عباس سپیددم رازی کرمانشاه گفتگو مدیر مسئول و سردبیر

سینا یاری رازی کرمانشاه صبح مدیر مسئول

فائزه نظری رازی کرمانشاه ایران امروز مدیر مسئول و سردبیر

سامان رحیمی رازی کرمانشاه برگ مدیر مسئول

رضا گومه رازی کرمانشاه کیمیا عضو هیأت تحریریه و طراح

صبا دبیریان رازی کرمانشاه کیمیا عضو هیئت تحریریه

سعید کریمی رازی کرمانشاه رهنگ دانشجو عضو هیئت تحریریه

محمد عزیزی رازی کرمانشاه کرماشان مدیر مسئول و سردبیر

کیمیا داودی رازی کرمانشاه فرهنگ صاحب امتیاز

یوسف بهرامی زنجان ۱۶ آذر مدیر مسئول

ماهور عطائی زنجان سرو مدیر مسئول

اتابک عظیم زاده زنجان زنگین سردبیر و مدیر مسئول

بابک حاجیانی زنجان هویت طلب صاحب امتیاز و مدیر مسئول

علی محمد ریوندی زنجان نشریه توقیف شده گس صاحب امتیاز و مدیر مسئول

حمیدرضا کامیاب فر زنجان سرو عضو هیئت تحریریه

مرضیه کریم زاده زنجان سرو عضو هیئت تحریریه

علی سعیدیون زنجان سرو عضو هیئت تحریریه

زهرا وفاپور شهرکرد رستار مدیر مسئول

ملیحه محمودی شهرکرد راه توسعه صاحب امتیاز و مدیر مسئول

ایمان کاظمی شهرکرد دام و دانش مدیر مسئول و سردبیر

گلناز حسینی شهرکرد خرداد عضو هیئت تحریریه

آرش حیدری شهرکرد خرداد مدیر مسئول

مهسا نصر شهرکرد رستار عضو هیئت تحریریه

عطیه پدران شهرکرد رستار عضو هیئت تحریریه

ویدا خلج شهید بهشتی پیروز مدیر مسئول و سردبیر

فاطمه خالصی شهید بهشتی صبح امید دبیر

اعظم صادقی شهید بهشتی صبح امید مدیر مسئول

احمدرضا نجفی شهید بهشتی دیده بان مدیر مسئول

سیدعلی جعفری شهید بهشتی سپیده دم مدیر مسئول

حانیه حسین نژاد شهید بهشتی تلنگر سردبیر

نازنین حنیفه زاده شهید بهشتی سیناپس مدیر مسئول

فرشته جعفریان شهید بهشتی حوا مدیر مسئول

سهراب فرزان پور شهید بهشتی کوه سردبیر

مهتا جمشیدی شهید بهشتی تلنگر مدیر مسئول

مهشید پورقناد شهید بهشتی حوا صاحب امتیاز و سردبیر

فرزاد حکمت شهید بهشتی سایه روشن سردبیر

کوثر صفری شهید بهشتی طلوع مدیر مسئول

عطیه شیخ زاده شهید بهشتی فرامن مدیر مسئول سابق

فاطمه بناها شهید بهشتی فرامن مدیر مسئول

امیر حسین شیخی شهید بهشتی سایه روشن تحریریه

خشایار رضوی شهید بهشتی درفش مدیر مسئول

مجتبی کریمی نیا شهید بهشتی سایه روشن مدیر مسئول سابق

زهرا رضایی شهید بهشتی کوه عضو هیئت تحریریه

ریحانه نجفی کوپایی شهید بهشتی سرو مدیر مسئول

محمدمهدی عباسی شهید بهشتی دیدگاه امام سردبیر

زهرا خلیلی پورشندی شهید بهشتی سایه روشن مدیر مسئول

سجاد حکمت شهید بهشتی تلاطم صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

رضا صابری شهید بهشتی بامداد سردبیر

فاطمه پرهیزکار شهید بهشتی کاما عضو هیئت تحریریه

جلال کامیاب فر شهید بهشتی سرو عضو هیئت تحریریه

مهدی خطیب دماوندی شهید بهشتی المنهاج مدیر مسئول

سمیه جابری شهید بهشتی دیده بان مدیر مسئول

زهره سپیده دم شهید بهشتی سپیده دم سردبیر سابق

محمد ایمانی شهید بهشتی مصلحت مدیر مسئول، صاحب امیتاز و سردبیر

محمد علی رحمانیان. شهید بهشتی دیده بان سردبیر

مهدی خطیب دماوندی شهید بهشتی المنهاج مدیر مسئول

امیرعلی قربانی شهید بهشتی سایه روشن عضو هیئت تحریریه

مهرنوش موسوی شهید بهشتی سپیده دم سردبیر

مهدی سعادت شهید چمران اهواز ققنوس عضو هیئت تحریریه

بهزاد مهرپور شهید چمران اهواز کات مدیر مسئول و سردبیر

مازیار داودی فر شهید چمران اهواز دنیای عدالت مدیر مسئول

فرشته قنبری شهید چمران اهواز تیهو سردبیر

مهتاب وکیلی شهید چمران اهواز سحر عضو هیئت تحریریه

سحر موسوی شهید چمران اهواز صحنه سردبیر و مدیر مسئول

فرهاد نوروزی شهید چمران اهواز ققنوس سردبیر

خشایار داودی‌فر شهید چمران اهواز روزنه مدیر مسئول و سردبیر

نیما بدری پور شهید چمران اهواز سحر مدیر مسئول و سردبیر

رامین کیانی شهید چمران اهواز ققنوس مدیر مسئول

فریبا طاطی شهید چمران اهواز باران مدیر مسئول و سردبیر

علی حقیقی زاده شهید چمران اهواز دات صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

سامان تحقیق جهرمی شهید چمران اهواز قدر مطلق صاحب امتیاز

علی عرب راد شهید چمران اهواز باران تحریریه

سحر صبور شهید چمران اهواز منشور مدیر مسئول و سردبیر

هستی رستگاری شهید چمران اهواز ایران دخت طراح و صفحه ارا

علی ترابی شهید چمران اهواز باران عضو هیئت تحریریه

محمد عطایی شهید چمران اهواز راوی مدیر مسئول و سردبیر

ساناز علیپور شهید چمران اهواز سحر سردبیر

معین محمدیان اردلی شهید چمران اهواز سلام صاحب امتیاز

یزدان ارزانی بیرگانی شهید چمران اهواز ققنوس عضو هیئت تحریریه

محمد شریفی شهید چمران اهواز ارغوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز

امیرحسین گل پسند شهید مدنی آذربایجان عمران آذربایجان صاحب امیتاز و مدیر مسئول

امیررضا کیانی شهید مدنی آذربایجان شفق مدیر مسئول

نیما رحمانی شهید مدنی آذربایجان شفق مدیر مسئول

امیرحسین کریمیان سردبیر نشریه بامداد شهید مدنی آذربایجان بامداد سردبیر

مینازارع شهید مدنی آذربایجان دنیای درون سردبیر

رضا اسماعیلی شهید مدنی آذربایجان دادگر مدیر مسئول

فاطمه ناقد شیراز بهین عضو هیئت تحریریه

افشین کوچکعلی پور رنجبر شیراز چالش صاحب امتیاز، مدیر مسئول، سردبیر

مژگان داشاب شیراز ققنوس مدیر مسئول و سردبیر

شاهرخ شاهرضایی شیراز آوا مدیر مسئول و سردبیر

احسان کریمیان شیراز اقلیما مدیر مسئول و سردبیر

بهزاد بهدانی شیراز جمهوری مدیر مسئول و سردبیر

رسول یوسفی شیراز دف مدیر مسئول و سردبیر

زینب صیادی شیراز رسوب مدیر مسئول و سردبیر

وحید عابدی شیراز هتریک مدیر مسئول و سردبیر

زینب کوشکی شیراز بنکو مدیر مسئول و سردبیر

مریم احمدی شیراز پرتو امید مدیر مسئول و سردبیر

رضا رئیسی شیراز متن باز مدیر مسئول

زهرا خسروی شیراز نگاه مدیر مسئول و سردبیر

الهام یوسفی شیراز کورسو مدیر مسئول

محمد پراکنده شیراز ققنوس عضو هیئت تحریریه

علیرضا روان‌به شیراز پژواک مدیر مسئول و سردبیر

فاطمه تقی زاده نوبندگانی شیراز کاوش مدیر مسئول و سردبیر

سیده سمانه هاشمی نژاد شیراز انعکاس عضو هیئت تحریریه

مجتبی شجاعی شیراز انعکاس عضو هیئت تحریریه

مهرداد عربلو شیراز اتفاق صاحب امتیاز و مدیر مسئول

محمد جواد غلامی شیراز خرداد شیراز

محمد علی فلاحی شیراز کاغذ اخبار مدیر مسئول و سربیر

محمد امین بدخشان شیراز روان نویس مدیر مسئول

محمدامین زارعی شیراز اکونوموس مدیر مسئول

امیرحسین نوبهار شیراز اختر مدیر مسئول و سردبیر

پدرام کمالی اردکانی شیراز اختر مدیر مسئول سابق

امیر غفرانی شیراز انعکاس مدیر مسئول و سردبیر

سهیل کیان پور صنعتی اراک رویش سردبیر

رضا خرقانی صنعتی سجاد مشهد روزگارنو سردبیر

آرش چراغی صنعتی اراک رویش مدیر مسئول

حبیب دانشمند صنعتی ارومیه امید صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

ساجد سهرابی صنعتی اصفهان مشکات مدیر مسئول و سردبیر

سعیده آقامحمدی صنعتی اصفهان سلام مدیر مسئول و سردبیر

بهنام پیرایش صنعتی اصفهان ارغوان سردبیر و مدیر مسئول

مجید سلطانی صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک) آوای داد صاحب امتیاز و مدیر مسئول

هادی بزرگ مهر صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک) صدای دانشگاه مدیر مسئول و سردبیر

فاطمه جولایی صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک) عصر ترقی عضو هیئت تحریریه

حسین سلطانی صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک) نی عضو هیئت تحریریه

علی باغبان نژاد صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک) غیاث عضو هیئت تحریریه

حمید حاجی عبدل پور صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک) عصر ترقی عضو هیئت تحریریه

غزل معصوم شاهی صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک) عصر ترقی عضو هیئت تحریریه

پوریا عصاره ها صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) کران عضو هیئت تحریریه

سیده نبات نعیمی صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) صدای برابر مدیر مسئول و سردبیر

علیرضا برادران صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) نشاط دانشگاه صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

علیرضا میرزایی صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) نی عضو هیئت تحریریه

محمد حسین همت پور صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) ژیوار مدیر مسئول و سردبیر

مهدی پرنیانچی صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) پیچک مدیر مسئول

امیررضا شکیب صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) پیچک صاحب امتیاز

آوا سرابادانی صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) پیچک عضو هیئت تحریریه

سینا نریمان صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک) عصر ترقی سردبیر و مدیر مسئول

رضا جلوی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ارغوان مدیر مسئول

فرزانه ابوئی مهریزی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ارغوان عضو هیئت تحریریه

پریسا شفیعی صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی شاخص مدیر مسئول

احمد راهداری صنعتی خواجه نصیرالدین‌ طوسی الفبا عضو هیئت تحریریه

فاطمه سادات فیض صنعتی سجاد مشهد روزگار نو عضو هیئت تحریریه

امیررضا یخچیان صنعتی سجاد مشهد روزگارنو عضو هیئت تحریریه

امیررضا عرب صنعتی سجاد مشهد روزگارنو عضو هیئت تحریریه

مرتضی نجفی مقدم صنعتی سجاد مشهد روزگارنو عضو هیئت تحریریه

مرتضی کوهی صنعتی سهند تبریز متالوژی سردبیر

اکرم حاتمی صنعتی سهند تبریز خرداد سردبیر و مدیر مسئول

شبیر حسینی صنعتی شاهرود گفتمان عضو هیئت تحریریه

سهیل محمدی پور صنعتی شاهرود گفتمان عضو هیئت تحریریه

فرزان محمدی صنعتی شاهرود گفتمان عضو هیئت تحریریه

میلاد ناظری صنعتی شاهرود گفتمان مدیر مسئول و سردبیر

احمدرضا شجاعی صنعتی شریف داد مدیر مسئول

حسام‌الدین میرجلیلی صنعتی شریف داد سردبیر

کیان گلباغی صنعتی شریف خبرنامه سردبیر

مینا فتحی صنعتی شریف فروغ مدیر مسئول

امیرحسین پویا صنعتی شریف رایانش مدیر مسئول

علی بهرامی ثانی صنعتی شریف داد صاحب امتیاز

مجتبی نظری صنعتی شریف داد عضو هیئت تحریریه

سید یوسف سلطانیان صنعتی شریف مجال مدیر مسئول

سوگند شایان فرد صنعتی شریف فروغ سردبیر

محمد مهدی حداد صنعتی شریف داد عضو هیئت تحریریه

امیررضا شوبی صنعتی شریف داد عضو هیئت تحریریه

محمد زارع صنعتی شریف داد عضو هیئت تحریریه

محمد حسین نوریان صنعتی شریف خبرنامه عضو هیئت تحریریه

ویدا علی نژاد صنعتی شریف بامداد سردبیر

پرین رویایی صنعتی قم سحر مدیر مسئول و صاحب امتیاز

حسین قادری صنعتی قم صدای دانشجو مدیر مسئول وسردبیر

حمید کیانی صنعتی کرمانشاه صار سردبیر

علیرضا سرشار صنعتی نوشیروانی افق سردبیر و مدیر مسئول

سیده سوگند فرزانه صنعتی نوشیروانی بابل شیوا مدیر مسئول و سردبیر

علی جانعلی زاده صنعتی نوشیروانی بابل شیوا عضو هیئت تحریریه

علی اصغر غلامی صنعتی نوشیروانی بابل افق صاحب امتیاز

نسترن غنمی صنعتی نوشیروانی بابل کاج مدیر مسئول و سردبیر

پویا خازنی اسکویی صنعتی نوشیروانی بابل کاج صاحب امتیاز

میلاد شمالی صنعتی نوشیروانی بابل بهمن سردبیر و مدیر مسئول

عارف قراموسانلو صنعتی نوشیروانی بابل بهمن عضو هیئت تحریریه

فاطمه میرحسینی صنعتی نوشیروانی بابل بهمن عضو هیئت تحریریه

سید علی شیخ الاسلامی صنعتی همدان تحول مدیر مسئول

احمد کیائی صنعتی همدان کیمیافن مدیر مسئول

سبحان اسلامی باباحیدری صنعتی همدان بازتاب سردبیر

فرشته طوسی علامه طباطبایی سایه تحریریه

پانته آ سهیلی بابکی علامه طباطبایی هال عضو هیئت تحریریه

فاطمه مهدوی علامه طباطبایی سایه مدیر مسئول

ضیاء نبوی علامه طباطبایی سایه عضو هیئت تحریریه

میر شاهین فاطمی علامه طباطبایی سیاست گذاری اجتماعی سردبیر

میلاد حسین خانی علامه طباطبایی خرداد مدیر مسئول

محبوبه میرزایی علامه طباطبایی پارادایم مدیر مسئول و سردبیر

سارا نوری علامه طباطبایی خرداد عضو هیئت تحریریه

علیرضا خداوردی داریان علامه طباطبائی فتح مدیر مسئول و سردبیر

علی‌رضا چمن‌زار علامه طباطبائی سیاست‌گذاری اجتماعی مدیرمسئول

فاطمه صدقی زاده علامه طباطبائی سایه عضو هیئت تحریریه

فائزه اعلمی علامه طباطبائی داد صاحب امتیاز ، مدیر مسئول و سردبیر

محمد نیستانی علامه طباطبائی قاصد صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر

سحر مهرابی علامه طباطبائی اشراق صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر

علی زهره علامه طباطبائی وت آکادمی مدیر مسئول و سردبیر

حمید نظری علامه طباطبائی سایه عضو هیئت تحریریه

سپهر مروارید علامه طباطبائی جرس سردبیر

سپهر صمدی راد علامه طباطبائی جرس عضو هیئت تحریریه

هادی خورشیدی علامه طباطبائی جرس مدیر مسئول

فاطمه آقازاده کلور علامه طباطبائی آگاه صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر

مهتاب بیات علامه طباطبائی خرداد مدیر مسئول

مائده سادات طهائی نژاد علامه طباطبائی جرس عضو هیئت تحریریه

کیانا واثقی علم و صنعت الف صفر صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

علیرضا جلویان علم و صنعت آرمانشهر عضو هیئت تحریریه

سارا رجایی علم و صنعت رسا مدیر مسئول

فاطیما نصر علم و صنعت آرمان عضو هیئت تحریریه

مریم انصاری علم و صنعت زنان صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

علی حقیقت‌جوان علم و صنعت آرمانشهر عضو هیئت تحریریه

نیلوفر شیروانی علم و صنعت قلم عضو هیئت تحریریه

طنین عصفوری علم و صنعت آرمانشهر عضو هیئت تحریریه

سعید تشکری علم و صنعت آرمانشهر عضو هیئت تحریریه

معید مهدیان علم و صنعت دانشگاه امروز عضو هیئت تحریریه

سید مرتضی سالاری علم و صنعت قلم عضو هیئت تحریریه

احمدرضا نجفی پور علم و صنعت هونواک مدیر مسئول

روح‌الله دادجو علم و صنعت قلم عضو هیئت تحریریه

دلارام سادات ترحمی علم و صنعت قلم عضو هیئت تحریریه

پرهام حیدری علم و صنعت قلم عضو هیئت تحریریه

سید محمد سبحان عربشاهی علم و صنعت سرو آزاد مدیر مسئول و سردبیر

علی اسماعیلی علم و صنعت اندیشه مدیر مسئول و سردبیر

رضا خدارحمی علم و صنعت آرمانشهر عضو هیئت تحریریه

حسین کریم‌زاده علم و صنعت قلم عضو هیئت تحریریه

ناصر ظفر باقرپور علم و صنعت آرمانشهر صفحه آرا

سعید سلیمانی علم و صنعت آرمانشهر مدیر مسئول و سردبیر

آرش چایچی علم وصنعت تغییر سردبیر

سهیل دهقانی علوم پزشکی تهران حلاج مدیر مسئول

فاطمه مرادحاصلی علوم پزشکی آبادان خط سوم عضو هیئت تحریریه

معصومه ساحلی علوم پزشکی بوشهر تلخندون سردبیر

مهسا نیکزاد علوم پزشکی تهران ایما مدیر مسئول

فائزه جعفری خاتون آبادی علوم پزشکی تهران رهش سردبیر

حسین بهمنی کوخدان علوم پزشکی جهرم پژواک صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

رسول مرکزی علوم پزشکی زنجان ژنتیک مدیر مسئول

ایمان دستیار علوم پزشکی شیراز امید نامه مدیر مسئول

سحر پورمهراب علوم پزشکی شیراز ندا مدیرمسئول و سردبیر

سهیلا مکارم پور علوم پزشکی کاشان باران عضو هیئت تحریریه

سید مهدی حسینی مهر علوم پزشکی لارستان آفاق سردبیر

آرزو سفرنگیان علوم پزشکی بوشهر شهرسبز مدیر مسئول

صفورا حسین پور علوم پزشکی آبادان خط سوم عضو هیئت تحریریه

زهرا اسدی علوم پزشکی آزاد تهران آرمان دانشجو مدیر مسئول

سعید ربیعی علوم پزشکی بوشهر ۱۸ تیر مدیر مسئول

پدرام باقری علوم پزشکی بوشهر رادیو آوید مدیر مسئول و سردبیر

رعنا فرحی بزرگ علوم پزشکی بوشهر هما مدیر مسئول

علی شیخ زاده علوم پزشکی بوشهر ژرمانسیکا مدیر مسئول

سید علیرضا موسوی علوم پزشکی بوشهر ۱۸ تیر سردبیر

هانیه دهقانی علوم پزشکی بوشهر تلخندون عکاس

فرخنده عباسی علوم پزشکی بوشهر تلخندون هیئت تحریریه

سمانه سلیمانی علوم پزشکی بوشهر ۱۸ تیر عضو هیئت تحریریه

محمدرضا انصاری علوم پزشکی تهران ایما سردبیر

حسین ولی زادی علوم پزشکی جندی شاپور اختر صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

سپیده بصیری علوم پزشکی جهرم آرمان عضو هیئت تحریریه

محمد جمشیدی علوم پزشکی جهرم آرمان سردبیر و مدیر مسئول

علیرضا راستی علوم پزشکی جهرم آرمان عضو هیئت تحریریه

امیرطاها علوی علوم پزشکی زابل فریاد مدیر مسئول

ثناالله رئیسی زاد علوم پزشکی زابل صبح امید صاحب امتیاز و مدیر مسئول

امیر وقفچی علوم پزشکی زنجان داروگ عضو هیئت تحریریه

یاشار صادقی علوم پزشکی سمنان جرس مدیر مسئول

احمد رحیمی علوم پزشکی سمنان جرسقیل صاحب امتیاز و مدیر مسئول

محمد جواد عبدالهیان علوم پزشکی سمنان جرس طراح و عضو هیأت تحریریه

علی جوادی نیا علوم پزشکی سمنان جرس عضو هیئت تحریریه

مهتاب رستمی علوم پزشکی سمنان جرس عضو هیئت تحریریه

امیر بیرامی علوم پزشکی سمنان جرس عضو هیئت تحریریه

محمد مهدی مجلسی علوم پزشکی شهرکرد آرمان مدیر مسئول

محمد مهدی مجلسی علوم پزشکی شهرکرد آرمان مدیر مسئول

زهرا حسین پور علوم پزشکی شهرکرد آرمان مدیر‌ مسئول سابق و عضو هیئت تحریریه

سپیده کمالیان فرد علوم پزشکی شیراز مهستان مدیر مسئول

الناز سبزی علوم پزشکی شیراز مهستان عضو هیئت تحریریه

فاطمه زارع علوم پزشکی شیراز ماهور مدیر مسئول

نیما فتحی علوم پزشکی شیراز پژواک سردبیر

فاطمه عباسی علوم پزشکی شیراز موج مدیر مسئول و سردبیر

محمد صالح جمشیدی موصلو علوم پزشکی شیراز روزنه مدیر مسئول و سردبیر

مهدی زندوی علوم پزشکی شیراز پژواک مدیر مسئول

احمد رضا عزیزی علوم پزشکی شیراز امید نامه سردبیر

مهدی دهقان علوم‌ پزشکی شیراز امید دانشجو مدیر مسئول

علیرضا اجرایی علوم پزشکی فسا جوانه مدیر مسئول

علیرضا گورابی علوم پزشکی قم اکسیژن مدیر مسئول و سردبیر

محمدرضا عزیزخانی علوم پزشکی قم خرداد عضو هیئت تحریریه

حامد احمدی علوم پزشکی قم خرداد صاحب امتیاز و مدیر مسئول

محمدعلی خندان علوم پزشکی کاشان باران مدیر مسئول و سردبیر

مریم پرورده علوم پزشکی کاشان باران تحریریه

سارا عطایی علوم پزشکی کاشان نوا مدیر مسئول

محمد مسلمی علوم پزشکی کرمان وقایع اتفاقیه مدیر مسئول

فاطمه بیاتی علوم پزشکی کرمانشاه قانون عضو هیئت تحریریه

محمد مهدی نسب علوم پزشکی گراش ری را مدیر مسئول

علی عاشوری علوم پزشکی گناباد روپوش سفید مدیر مسئول و سردبیر

شیرین غلامی یاراحمدی علوم پزشکی لرستان پنگوئن سردبیر

شیرین غلامی یاراحمدی علوم پزشکی لرستان پنگوئن سردبیر

محمد بازوند علوم پزشکی لرستان پنگوئن مدیر مسئول، صاحب امتیاز و سردبیر

حبیب ساقی علوم پزشکی مشهد سکوت مدیر مسئول

حانیه علی زاده علوم‌ پزشکی مشهد بامداد مدیر مسئول

اصلان رفیعی علوم پزشکی هرمزگان سیر تا پیاز مدیر مسئول

زهرا فراهانی علوم پزشکی همدان سپید مدیر مسئول

فرشید بهزادیان علوم پزشکی یاسوج سلام مدیر مسئول

مرتضی عبدی علوم پزشکی یزد پژواک عضو هیئت تحریریه

محمد اسماعیلی علوم‌پزشکی بوشهر ارغنون مدیر مسئول

علیرضا میردیده فردوسی مشهد بازتاب عضو هیئت تحریریه

فرهاد شکوهی فردوسی مشهد سلام مدیر مسئول

حسین مهدویان فردوسی مشهد سلام عضو هیئت تحریریه

سید مصطفی حسینی فرهنگیان بجنورد پندار مدیر مسئول

سید مهدی کیوان زاده فرهنگیان بجنورد پندار سردبیر

محمد امین خواجه زاده فسا صبح امید مدیر مسئول

پدرام پورقدیری فسا وفاق ملی مدیر مسئول و سردبیر

سینا اسمعیل خانی فسا وفاق ملی عضو هیئت تحریریه

امیرحسین رنجبران فسا نسیم بیداری سردبیر

فاطمه شمیران فسا صبح امید سردبیر

علی کازرونی فسا نسیم بیداری سردبیر

حامد حسینی فسا صبح امید عضو هیئت تحریریه

علیرضا کاوه فسا وفاق ملی عضو هیئت تحریریه

ملیکا واعظ قم گفتمان عضو هیئت تحریریه

نفیسه جماعتی قم نگا نو مدیر مسئول

زهرا انصاری قم نگاه نو عضو هیئت تحریریه

سمیرا عابدینی قم نگاه نو عضو هیئت تحریریه

علیرضا قنبری قم گفتمان مدیر مسئول

پگاه سامی کاشان دریچه صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر

محمد حسینی کاشان پردازش مدیر مسئول و سردبیر

وحید سعادت نژاد کاشان رخداد مدیر مسئول و سردبیر

امیرحسین زارع کشاورزی و منابع طبیعی ساری ققنوس عضو هیئت تحریریه

ارسلان آریان مهر گیلان کاراصاد مدیر مسئول

آرمین دالوند لرستان نامه دانشجو عضو هیئت تحریریه

نوید بازوند لرستان عینک مدیر مسئول

علی قاسمی لرستان عینک مدیر اجرایی

یاسمن بشار لرستان عینک عضو هیئت تحریریه

فاطمه نصیری لرستان عینک عضو هیئت تحریریه

فرشاد نادری محقق اردبیلی خزر مدیر مسئول

مرتضی روشنائی اصل محقق اردبیلی امید محقق اردبیلی

رضا آزر محقق اردبیلی ساو اندیشه مدیر مسئول

رضا زارنجی محقق اردبیلی می خندیم؟ مدیر مسئول و سردبیر

مهران محمدی ملایر نمای سبز مدیر مسئول و سردبیر

علی کاظمیان ملایر سلام مدیر مسئول

فاروق محمودیان ملایر موج مدیر مسئول

مهدی نصیری ملایر سلام سردیبر

علی امیری مقدم هنر اصفهان قلم مدیر مسئول

مهدی کاوه هنر اصفهان قلم سردبیر

محمد محمودی نسب ولیعصر رفسنجان رخداد عضو هیئت تحریریه

امیررضا اکبرپور یزد رویش عضو هیئت تحریریه

علی پاک سرشت یزد رویش عضو هیئت تحریریه

مالک کیانی نژاد یاسوج طلوع مدیر مسئول

صدرا فقیه یزد باختر مدیر مسئول

محمد ملاصادقی یزد نوبهار سردبیر

امیرحسین زرنگار یزد نوبهار مدیر مسئول و سردبیر

حمید پورمند یزد رویش عضو هیئت تحریریه

علیرضاسالاری رویش یزد رویش عضو هیئت تحریریه

مهران کریم پور یزد رویش مدیرمسئول و سردیبر

سید علیرضا قاسم زاده یزد رویش عضو هیئت تحریریه

زهرا بنایی زاده یزد رویش عضو هیئت تحریریه

نسرین رضایی یزد رویش عضو هیئت تحریریه

علیرضا طاهری یزد رویش عضو هیئت تحریریه

محمدرضا متقی یزد رویش عضو هیئت تحریریه

فائزه یزدانی یزد رویش عضو هیئت تحریریه

متین حق شناس یزد رویش مدیر مسئول

مصطفی نصر یزد رویش عضو هیئت تحریریه

بنفشه کمالی یزد نوبهار عضو هیئت تحریریه
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید