پیام همدردی مادران پارک لاله با سارا، فروغ و ژیلا کرم زاده مکوندی


با تاسف و اندوه فراوان، با خبر شدیم که خواهر دیگر شما، خانم ناهید کرم زاده مکوندی، به دلیل عوارض تشخیص و درمان بیماری که متاسفانه ناشی از نابسامانی های به غایت تاسف بار وضعیت بهداشت و درمان کشور است، از میان ما رفتند.
متاسفانه روزی نیست که خبر مرگ های خاموش ناشی از قتل های دولتی عمدی یا سهوی عزیزی را در نقاط مختلف ایران نشنویم و این شرایط اسف بار، بسیار طاقت فرسا شده استهنوز از یاد نمی بریم که ژیلای عزیز ما به عنوان یکی از مادران پارک لاله و در اعتراض به کشتار خیابانی سال ۱۳۸۸ و برای لغو مجازات اعدام و هر قتل دولتی و هم چنین برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی، به دو سال حبس محکوم شد و این مدت را در زندان اوین گذراند و ما شاهد بودیم که این خانواده آسیب دیده و به ویژه خواهران اش چه فشارهایی را تحمل کردند.
ما مادران پارک لاله ایران، این غم جان گداز را به خانواده محترم کرم زاده مکوندی و تمامی یاران و همراهان ما در مادران پارک لاله ایران تسلیت می گوییم و شریک و همدرد غم تان هستیمما برای روزی تلاش می‌کنیم که هر انسانی حق زندگی انسانی و آزادانه و استفاده از امکانات برابر را داشته باشد.

مادران پارک لاله ایران
۲۱ آذر ۱۳۹۷

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید