فراخوان در حمایت از مبارزات ملت ایران

فریادهای ما اگرچه رسا نیست
باید یکی شود

هم وطنان عزیز،

از روز پنجشنبه 7 دی ماه 1396 تظاهرات گسترده علیه فقر، بیکاری ، گرانی، فساد اقتصادی و سرکوب آزادی های مدنی در ایران بیش از هفتاد شهر را فراگرفته است. خاستگاه بسیاری از معترضان را کارگران، معلمان، پرستاران، دانشجویان، بیکاران و فرودستان جامعه تشکیل می دهند که سیاست های اقتصادی حکومت ایران شرایط زندگیشان را به زیر خط فقر کشانده است. بی شک برخورداری از خدمات رفاهی همچون  بهداشت و تحصیل رایگان و برخورداری از مسکن، شغل و درآمد مناسب حق تمامی فرزندان این مرز و بوم می باشد.

در مقابل، پاسخ حکومت ایران به این موج گسترده اعتراضات، ضرب و شتم  ودستگیری شمار بسیاری از شهروندان بوده که در برخی از شهرها به کشته شدن  تعدادی از آنها منجر شده است. بنا بر آمارهای رسمی بیش از بیست و یک نفر در شهرهای تویسرکان، درود، ایذه، شاهین شهرو قهدریجان کشته شده و بیش از هزار نفردر شهرهای مختلف در بازداشت به سر می برند.

ما جمعی از ایرانیان ساکن کلگری پشتیبانی خود را از مبارزات جاری مردم  در ایران اعلام نموده و روز شنبه مصادف با ششم ژانویه ساعت یک بعد از ظهر  مقابل سیتی هال  تجمع نموده تا گوشه ای از وظیفه ی  انسانی و میهنی خود را در قبال اکثریت ملت ایران به انجام رسانیم.

این ندای ملت ایران می باشد که فرزندانش را در سراسر این کره ی خاکی به پشتیبانی از خواست های بر حق  ملتی تشنه ی عدالت و آزادی  فرا می خواند.

جمعی از ایرانیان ساکن شهر کلگری- کانادا
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید