ابراز همدردی مادران پارک لاله با خانواده‌ی داغدار عجم




با تاسف و اندوه فراوان، خانم سکینه هزاردستان(مادر عجم)، از مادران خاوران، در صبح روز جمعه 28 خرداد در منزل شخصی‌شان در تهران فوت کردند. ایشان را ظهر روز شنبه 29 خرداد در گورستان بهشت زهرا، نزدیک دخترش زهرا عجم که شش ماه پیش به دلیل بیماری سرطان فوت کرده بود، به خاک سپردند. تعدادی از مادران و خانواده‌های خاوران نیز برای ادای احترام به این مادر دادخواه، او و خانواده‌اش را همراهی و گور این عزیز را گل باران کردند.  

دو پسرش به نام‌های حسن و علی عجم و عروس‌اش، فریده یوسفی در بین سال‌های 1360 تا 1362 تیرباران و در خاوران به خاک سپرده شده‌اند.

ما، درگذشت خانم سکینه هزاردستان، این مادر داغدار و ستم دیده را به خانواده‌ی محترم او و به ویژه به دو دخترش تسلیت می‌گوییم و در این غم بزرگ، شریک‌شان هستیم و با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم.

متاسفانه این مادرِ دادخواه نیز رفت و دیگر شاهدی بر افشای جنایت‌های حکومت نخواهد بود، ولی دختران و نوه‌ها هستند و امید داریم روزی را شاهد باشیم که جنایت‌کاران در دادگاهی عادلانه و علنی به پای میز محاکمه کشیده شوند و بتوانیم دادِ این خانواده‌ها را از بیدادگران بستانیم.

مادران پارک لاله ایران
30 خرداد 1395 


  


Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید