جنبش کارگری رزمنده دیگری را از دست داد

برگرفته از سایت اخبار روز
پنج‌شنبه  ۱۴ آبان ۱٣۹۴ -  ۵ نوامبر ۲۰۱۵

• کوروش بخشنده فعال کارگری با سابقه، عضو کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری و از فعالان پیگیر تشکل سراسری بود که در طول ماههای اخیر بارها مورد آزار و اذیت نیروهای امنیتی قرار گرفته بود ...



کانون مدافعان حقوق کارگر: هنوز احکام سنگین جعفرعظیم زاده و محمود صالحی را هضم نکرده بودیم، هنوز نتوانسته بودیم که با نبود شاهرخ زمانی کنار بیایم که خبر مرگ کوروش بخشنده غمی جانگاه به دل و جان ما گذاشت.
کوروش بخشنده فعال کارگری با سابقه، عضو کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکلهای کارگری و از فعالان پیگیر تشکل سراسری بود که در طول ماههای اخیر بارها مورد آزار و اذیت نیروهای امنیتی قرار گرفته بود. کوروش بخشنده عید سال جاری در بازداشت بود و اخیرا هم محکوم به حبس شده بود.
این مرگ قبل از هر چیز به ما نشان داد که باید هر چه بیشتر در قبال محکومیتهای ناعادلانه علیه فعالان کارگری بایستیم.
کوروش بخشنده در آخرین دیدارهایی که با اعضای کانون داشت قبل از هر چیز به مساله ضرورت دفاع از زندانیان سیاسی به خصوص محمود صالحی تاکید می کرد.
باید مرگ کوروش بخشنده را به پتانسیلی برای دفاع از فعالان کارگری و پیگیری راه دفاع از حقوق کارگران که آرمان کوروش بخشنده بود، تبدیل کنیم.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید