ندا مستقیمى بازداشت شد

برگرفته از سایت هرانا

به گزارش خبرگزارى هرانا، ارگان خبرى مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ندا مستقیمى از حامیان مادران پارک لاله، پیش از ظهر دوشنبه ١۴ اردیبهشت، در محل کارش توسط نیروهاى امنیتى بازداشت شد. گفته مى شود بازداشت خانم مستقیمى جهت اجراى حکم سه سال حبس قطعى و مرتبط به بازداشت وى در آذرماه ١٣٨٩ است.
ندا مستقیمى در آذرماه ١٣٨٩ در جریان بزرگداشت سالروز تولد امیر ارشد تاجمیر در بهشت زهرا بازداشت و به اتهام اجتماع و تبانى به قصد اقدام علیه امنیت ملى به سه سال حبس محکوم و با وثیقه صد میلیونى تا زمان اجراى حکم آزاد شد.
به گفته یکى از نزدیکان خانم مستقیمى از حامیان مادران پارک لاله (مادران عزادار)، محمل اتهامات ایشان، فعالیت هایى در حمایت و همدردى با خانواده هاى زندانیان سیاسى و خانواده هاى قربانیان “جنبش سبز” بوده است.
خانم مستقیمى پس از بازداشت تا کنون تماسى با خانواده نداشته و هنوز به طور قطعى مشخص نیست به کدام زندان جهت اجراى حکم منتقل شده است.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

1 نظر

  1. حکومت اسلامی شدیدا احساس خطر کرده و می خواهد زورهای آخرش را بزند و با زندانی کردن عده ای و شاید کشتن عده ای دیگر پا برجا بماند.غافل از این که مدت هاست بوی گندیدگی اش همه جا را پر کرده و این نوشداروها دیگر اثری ندارد. نظام فاسد و پوسیده دینی سرنگون باد،

دیدگاه تان را وارد کنید