تصادف و فوت مادر یکی از زندانیان سیاسی محبوس در اوین

http://www.rahesabz.net/story/83908/


 با گذشت بیش از دو ماه ازمفقود شدن مادر یکی از زندانیان سیاسی که بعد از ملاقات با این زندانی محبوس در زندان اوین بوقوع پیوست، امروز اعلام شد که آن مادر رنجدیده، بعد از ملاقات مذکور با فرزندش، به دلیل تصادف جان باخته، و به دلیل مفقود شدن کیف آن مرحوم بعد از تصادف، هویت وی ناشناخته ماند.

امروز پنجشنبه پنجم تیرماه، شبکه های اجتماعی نوشتند:


انا لله و انا الیه راجعون
متاسفانه با خبر شدیم خانم طوطی سلطانی مادر محسن قشقایی زاده زندانی سیاسی محبوس در بند 8 اوین که از روز 93/2/29 مفقود شده بود و از ایشان هیچ اطلاعی نداشتیم، در ظهر همان روز پس از خروج از اوین در نزدیکیهای اتوبان چمران تصادف کرده و سپس توسط راننده به بیمارستان شریعتی منتقل شده است اما بنا به اظهار راننده اتومبیل مذکور بعد از تصادف، فردی کیف خانم سلطانی را که بر زمین افتاده بوده بر میدارد و متواری میشود. بنا به همین دلیل ایشان در بیمارستان به عنوان مجهول الهویه ثبت شده بودند .متاسفانه ایشان در روز 93/2/30 در اثر مرگ مغزی فوت کرده اند.
مراسم ختم متعاقبا به دوستان و آشنایان اعلام میشود.


شبکه خبری جنبش راه سبز (جرس)، این ضایعه را به محسن قشقایی زاده و خانواده این زندانی سیاسی تسلیت می گوید.

لازم به ذکر است؛ چند ماه پیش نیز، همسر و مادر پیمان (محمدرضا) عارفی، زندانی سیاسی تبعید شده به مسجد سلیمان، در راه برگشت از ملاقات پیمان، در جاده اهواز به تهران دچار سانحه شدند و جان خود را از دست دادند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید