برگزاري چهارمين سالگرد شهادت امير ارشد تاجمير، شهید عاشورای ۸۸ بر مزارش

http://www.rahesabz.net/story/79213/


به گزارش شبکه های اجتماعی، بعد ازظهرِ روزِ جمعه ششم ديماه، جمعي از اعضاي خانواده و دوستان و ياران امير ارشد تاجمیر، در آرامگاه او گرد آمدند و با نثار گل بر مزارش ياد اين شهيد را گرامي داشتند.

شهید امیرارشد تاجمیر یکی‌ از شهیدان عاشورای ۱۳۸۸ است که توسط خودرو نیروهای انتظامی به شهادت رسید. مادر این شهید، بانو شهین مهین فر، از مجریان توانا و باسابقه رادیو و تلویزیون ایران بود.


مقامات ارشد انتظامی، از جمله پاسدار احمدرضا رادان، همان سال مدعی شدند که چنین خودرویی متعلق به نیروی انتظامی نبوده و جنبش سبز به دنبال "پروژۀ شهید سازی" بوده، اما امسال فرمانده کل نیروی انتظامی اعتراف کرد که خودروهای قاتل، متعلق به نیروی انتظامی بوده است.

در جریان حوادث عاشورا، گروهی از حامیان جنبش سبز، در هفتمین روز درگذشت مرحوم آیت الله منتظری، در نقاط مختلف گرد هم آمده، به عزاداری و بیان اعترضات خود پرداختند، که با سرکوب خونین از سوی لباس شخصی ها، نظامیان، بسیج و نیروی انتظامی روبرو شدند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید