اعدام ها را متوقف کنید !

حامیان مادران پارک لاله ایران - دورتموند: اعدام ها را متوقف کنید!

کشتار هموطنان دگر اندیش ما به وسیله رژیم جمهوری اسلامی در شهر های مختلف هم چنان ادامه دارد و رو به فزونی گذاشته است.

حبیب الله گلپری پور و رضا اسماعیلی روز ٢٥ اکتبر بدون هیچ گونه اطلاع قبلی به خانواده های آنان به دار آویخته شدند . ۱۶ زندانیِ بلوچ نیز به تلافی کشته شدن ١٤ مرزبانان ایران به دست گروه جیش العدل, در همان روز به دار آویخته شدند.احتمال وقوع و ادامه این جنایات به وسیله رژیم جمهوری اسلامی هم چنان بسیاری از زندانیان سیاسی، از جمله زانیار و لقمان مرادی، علی و حبیب افشاری و تعداد دیگری را تهدید می کند.

سایه شوم مرگ بر زندان های ایران سایه افکنده است. تعداد بسیاری از زندانیان سیاسی بیمار نیز در نتیجه عدم رسیدگی های پزشکی، جانشان در خطر مرگ قرار دارد. شکنجه‌های روحی و جسمی در زندان های ایران بیداد می کند.
در آخرین گزارش نمایندهِ ویژه سازمان ملل به بسیاری از این نکات نیز اشاره شده است.

ما حامیان مادران پارک لاله ایران - دورتموند ضمن محکوم کردن این اعمال ضد بشری رژیم جمهوری اسلامی, با تسلیت دوباره به تمامی خانواده ها و باز ماندگان اعدام شدگان و کشته شدگان وقایع اخیر با شرکت در مراسم اعتراضی جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران کلن، خواهان توقف اعدام ها گشته و از همه هموطنان آزادی خواه خود درخواست شرکت در این مراسم را داریم تا در کنار هم، هر چه رسا تر صدای داد خواهی هموطنان مان را به جامعه جهانی برسانیم

شنبه دوم نوامبر ٢٠١٣، مقابل در اصلی ایستگاه راه آهن- کلن



ساعت ١٦.٣٠ بعد از ظهر
گرامی باد یاد همه جان باختگان راه آزادی 
حامیان مادران پارک لاله ایران - دورتموند 

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

1 نظر

  1. زن کە خود بانی تشکیل جامعە بشری بودە خود نیز بیشترین حساسیت را بە آن نشان میدهد و مقولات آشتی و آزادی بیشتر با سرشت زن همخوانی دارد. بە همین خاطر است کە عبداللە اوجالان رهبر ملت کرد آزادی زن را تنها راه آزادی جامعە بشری میداند. اعترا‌ض شما مادران عزیز در این سکوتهای ناخوشایند جامعە غیر کردی نشان از این اصل و انسانیت شما میدهد. دستتان را میبوسم مادرانم یک زن کرد

دیدگاه تان را وارد کنید