حضور مادران در چهلمین روز محسن هاشم زاده

عکس از آرشیو
حضور حامیان مادران پارک لاله درمراسم چهلمین روز درگذشت محسن هاشم زاده

جمعی از حامیان مادران پارک لاله 29 مهر به مناسبت چهلمین روز درگذشت محسن هاشم زاده، پدر رنج دیده مسعود هاشم زاده به دیدار خانواده او رفته و بر مزار آنان که اکنون در کنار یکدیگر آرمیده اند حضور یافتند.

با این که در بدو ورود با چهره آرام و خندان خانم هاشم زاده روبرو شدیم ولی تکیدگی چهره و غم و اندوه پشت سرهم در آن صورت همیشه مهربان هویدا بود و تاثر و تاسف هر بیننده ای را بر می انگیخت.

مادر مسعود از خاطرات و دردهایش می گفت، از حدود دو سال پیش گفت که پس از شهادت مسعود وقتی از تهران به رشت نقل مکان کردند تا به مزار مسعود نزدیک تر باشند و راحت تر به دیدار او بروند، آنان که برای مرگ مسعود شاکی پرونده محسوب می شدند به دادگستری فراخوانده شدند و گویی نه شاکی بلکه متهم و بدهکار پرونده مرگ مسعود باشند، بایستی به سوالات تند و تلخ قاضی جواب می دادند که به چه دلیل و با چه انگیزه ای از تهران می روند؟ و اگر کسی آن جا می بود و از پرونده اطلاع نداشت گمان می برد آنان متهم این پرونده هستند و قصد فرار از دست قدرتمند قانون را دارند.
 
وی گفت: از ما آدرس جدید و شماره منزل و موبایل را گرفته و اصرار موکد داشتند که هرگونه تغییر آدرس و یا شماره تلفن را به آنان اطلاع دهیم. از آن زمان بیش از دو سال می گذرد ولی حتی یک بار به منظور پیگیری پرونده قتل مسعود و یا دادن اطلاعات از روند پیگیری پرونده او با ما تماس نگرفته اند. گوش پدر مسعود تا آخرین لحظه به زنگ تلفن بود تا خبر پیگیری پرونده را اعلام کنند و وقت رفتن هم وصیت پیگیری پرونده را از ما داشت.

خانم هاشم زاده گفت سراسر زندگی پدر مسعود با سختی و رنج همراه بود و تنها ثمر زندگیش پسرانش بود که سعی کردیم حداقل فرزندانی سالم و پاک تحویل جامعه دهیم که با قتل ناجوانمردانه مسعود این دست آورد نیز به تاراج رفت. او گفت محسن رفت و من با وظایف مهم و سنگین بر جا ماندم و بر آنم تا پیگیرانه ادامه دهم.

جسم وجانش پرتوان، انتظارش کوتاه و عمرش دراز باد.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

1 نظر

  1. بادرودبرخانواده مسعودهاشم زاده مخصوصامادررنجدیده وشجاع مراتب همدردی وعرض تسلیت مارابرای درگذشت اقای محسن هاشم زاده بپذیرید.به امیدروزازادی

دیدگاه تان را وارد کنید