احضار گروهی از حامیان مادران پارک لاله

تعدادی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) طی احضاریه ای که 5 دی ماه از شعبۀ 28 دادگاه انقلاب برای آنها ارسال و در آن تاکید شده است که باید روز 3 بهمن ماه راس ساعت 08:30 در دادگاه انقلاب برای محاکمه حاضر شوند و محمد مقیسه ای معروف به ناصریان رئیس این شعبه قرار است آنها را مورد محاکمه قرار دهد.

اسامی حامیان مادران پارک لاله (عزادار) که به دادگاه انقلاب احضار شده اند عبارتند از:خانم ژیلا کرم زاده مکوندی و خانم فاطمه رستگاری نسب می باشند.

همزمان احضاریه ای از همین شعبه برای خانم الهام احسنی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) ارسال شده است که می بایست روز 3 بهمن ماه برای محاکمه در دادگاه حاضر شود.

لازم به یاد آوری است حامیان مادران پارک لاله (عزادار) شامگاه 19 بهمن 1388 با یورش مامورین وزارت اطلاعات به منازلشان دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل شدند. آنها برای چندین هفته در بند 209 زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات تحت بازجویی و مورد شکنجه های جسمی و روحی قرار داشتند تا آنها را وادار به اعتراف علیه خود و به مصاحبۀ تلویزیونی بکشانند.

مادران پارک لاله ضمن محکوم کردن این اعمال غیر انسانی و ناعادلانه هم چنان بر خواسته های خود پافشرده و تا رسیدن به خواسته هایشان از پای نخواهند نشست.

1-لغو مجازات اعدام

2-آزای بدون قید و شرط کلیه زندانیان عقیدتی و سیاسی

3-دستگیری و مجازات آمرین و عاملین کشتارهای 32سال اخیر.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید