بیانیه مادران پارک لاله ایران(مادران عزادار) برای ازادی نسرین ستوده برای شرکت در مراسم تدفین پدرش

 یاد و خاطره پدر بزرگوار خانم ستوده گرامی باد !
اکنون دوهفته از بازداشت نسرین ستوده وکیل شجاع بسیاری از فرزندان ما می گذرد. او که در پی احضار کتبی و برای ادای پاره ای توضیحات به دادسرای اوین مراجعه کرده بود،به ناگهان بازداشت و به سلول های انفرادی زندان اوین منتقل شد. 
دادسرای اوین در حالی این بازداشت را صورت داد که پدر ایشان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بوده و امروز چشمان منتظر برای آزادی دخترش را از جهان فروبست. نیما ، کودک سه ساله این وکیل شجاع منتظر جشن تولد خود بود و دختر دوازده ساله اش که پس از تفتیش 10 مامور امنیتی از منزل و اتاق بچه ها،دچار بیقراری و ترس و وحشت و نگرانی شده است، نیاز شدید به مراقبت دارند .
در چنین شرایطی ما مادران پارک لاله( مادران عزادار) که با بازداشت مادری دلسوز بی پناهان،بر آلام و رنج های مان افزوده شده و زخم بی عدالتی ها و کشتار فرزندان مان سر باز کرده است، تاکید می کنیم که ادامه بازداشت وکیلی که هرگز کلامی، خارج از چارچوب قوانین جهموری اسلامی سخنی بر زبان نرانده و همواره با آرامش و بسیار سنجیده و به دور از احساسات از موکلان خود دفاع کرده است، بسیار بی رحمانه و غیر انسانی است . 
ما به شدت نگران نسرین ستوده و فرزندان و خانواده و مادر ایشان هستیم و خواستارآزدای فوری و بی قید و شرط ایشان بوده تا با به آغوش کشیدن فرزندان اش در مراسم ترحیم پدر شرکت کند . 
مادران پارک لاله (مادران عزادار) 2
مهرماه 138

مادران پارک لاله (مادران عزادار)  هم چنین به ایشان و خانواده شان تسلیت می گویند.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

3 نظر

  1. دوستان مادران عزیزوسرکارخانم نسرین ستوده وخانواده محترم تسلیت میگوییم وامیدواریم هرچه زودترنسرین عزیزآزادشده ودرکنارفرزندان ومادرعزیزش باشدومارادرغم خودشریک بداندوامیدواریم قوه قضاییه این مهم رادرنظربگیردواین وکیل شجاع ومردمی راهرچه زودترآزادکند.ضمن اینکه ماخواهان آزادی کلیه زندانیان سیاسی وعقیدتی هستیم ولی امیدوارم بزودی باتوجه به مصیبت پیش آمده برای این زن شجاع خبرآزادیش رابشنویم

  2. تسلیت به خانم ستوده و خانواده ایشان، امیدوارم که این ظلم در مورد ایشان و همگی زندانیان عقیدتی هر چه زودتر پایان بپذیرد.

  3. با سلام در گذشت پدر نسرین ستوده را به شما مادران پارک لاله ونسرین تسلیت می گویم.
    به امید ازادی نسرین

دیدگاه تان را وارد کنید