گرد هم آیی حامیان مادران عزادار در بلژیک (ندای مادران)

گزارش اختصاصی وب سایت مادران عزادار: حامیان مادران عزادار ایران در بلژیک (ندای مادران) بیست و هفتم فوریه در تجمعی همگانی گرد هم آمدند . این فعالان با خود پلاکاردهایی مبنی بر حمایت از مادران عزادار در ایران و همین طور مخالفت با خشونت ورزی و اعمال وحشیانه ی نیروهای سرکوبپر در ایران به همراه داشتند.
حامیان مادران عزادار ایران در بلژیک که از این پس با نام ندای مادران بلژیک موجودیت دارد و با همیاری تعداد وسیعی از تشکّل هایی که پیرامون مسائل زنان فعال هستند از مدتی‌ پیش تدارک یافته است به زودی با ایجاد وب سایتی به همین نام اقدام به انتشار اخبار خود به طور مستقل خواهد کرد. گفتنی ست که حوزه ی حرکت این تشکل در سال جاری مقابله با خشونت و مسایل حول آن خواهد بود.
ندای مادران بلژیک اعلام کرده است که در حرکت بعدی خود در راهپیمایی جهانی زنان که به مناسبت روز جهانی زنان در ششم مارس سال جاری در بروکسل برپا خواهد شد شرکت نماید .

ندای مادران به عنوان تشکلی که در همیاری با مادران مبارز در ایران شروع به کار کرده است وظیفه خود میداند که با شرکت در این حرکت جهانی‌، بتواند افکار عمومی‌ را به موارد بسیار زیاد خشونت اعمال شده در مورد زنان و مادران ایرانی‌ جلب کرده و در محکومیت این نقض حقوق بشر بکوشد.
تعدادی از عکس ها و کلیپی از این گرد هم آیی در همین پست قابل مشاهده است.





Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید