بازهم گستاخی ، باز هم بی عدالتی ، باز هم دستگیری مادران در پارک لاله !

طنین سکوت مادران هر روز رساتر می شود و نابخردان بی سیاست و ضد امنیت و خشونت  طلب ، فریادهای سکوت مادران را بر نمی تابند .
شنبه ای نیست که نیروهای پلیس ، نیروهای امنیتی و بسیج و لباس شخصی در پارک لاله به صورت آماده باش حضور نداشته باشند ، تا مبادا تعدادی از مادران عزادار و داغداربا حق طلبی مسالمت آمیز خود امنیت ملی را به خطر بیاندازند .  
باز هم شنبه 19 دی ماه 1388 سی نفر از مادران در پارک لاله حتی قبل از اینکه تجمعی صورت گیرد و در تجمع شرکت کرده باشند با نیرنگ های گوناگون دستگیر شده و به بازداشتگاه موقت وزرا منتقل شده اند . ما این عمل غیر قانونی و غیر انسانی را محکوم کرده و خواستار آزادی هر چه سریع تر دوستان خود هستیم و به مسولان حکومتی توصیه می کنیم
  برای پایان دادن به تجمع مادران به خواسته های آنان توجه کنید و کلیه زندانیان عقیدتی را آزاد و آمران و عاملان کشتارهای مردم بیگناه و بی دفاع ، را در دادگاهی عادلانه وعلنی محاکمه کنید.

19/10/88
مادران عزادار
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

3 نظر

  1. بادرود
    ای کاش آنان که از حقوق بشز دم میزنند کمی هم از مظلومیت خلق کرد می گفتند
    سپاسگزار میشم سری به وبلاگ من هم بزنی و در مورد پست های مورد نظر با مسئله کرد نظرتون رو بدونم
    زورسپاس

  2. سلام، از مادران عزیز خواهش می کنم اگر از نظر امنیتی برایشان دردسری نخواهد داشت، هر یک نام فرزند خود، تاریخ درگذشت، محل آن، علت آن، محل دفن، و فعالیت های قانونی خود را در اینجا برای خوانندگان بنویسند. ضمنن گزارشات دیگری حاکیست که مادرانی که بازداشت شده اند، در شرایط نامناسبی قرار دارند. اطلاعات خود را بطور کامل در این وبلاگ بیاورید تا کسی مدعی نشود که مدرک ندارد- توجه کنید به گزارش اخیر کمیته تحقیق مجلس که مدعی است از دیگر درگذشتگان وقایع اخیر خبری ندارد. با تشکر

  3. درود بر اين مادران چون كوه استوار

دیدگاه تان را وارد کنید