گزارش گردهمایی مادران عزادار در تهران – شنبه 26 دیماه 1388

بیست و شش دی ماه برای مادران یادآور روزی است که محمد رضا شاه دیکتاتوررا فراری دادند و سرمست از این پیروزی با آرزوی عدالت و برابری و آزادی ، جوانانی با ایمان و آزادیخواه پرورش دادند غافل از اینکه دشمنان آزادی آنان را بد تر از دوران گذشته به خاک و خون خواهند کشید و اکنون هر روز به عزای جوانی می نشینند وبا اشک و سکوت خواسته های بر حق خود را تکرار می کنند تا شاید روزی فرزندان این سرزمین در کنار هم با عشق و صلح و صفا ، زندگی کنند .چه جوانان آزدیخواهی چون امیر ارشد فرزند شهین مهین فر مادری عاشق که صدایش چهل و چهار سال با متن های مادرانه و عاشقانه در نیمه های شب از طریق رادیو به گوش مردم رسید


و چه جوانان فریب خورده لباس شخصی و نظامی و بسیجی که برای امرار معاش به مردم کشی کشانده شده اند ، همه و همه ی مردم ایران بتوانند زندگی شایسته و انسانی داشته باشند .

شنبه این هفته نیز نیروهای ضد امنیت پارک لاله را اشغال کرده بودند ولی نگذاشتند مادران در پارک تجمع کنند ، هرچند تعدادی از مادران در گوشه و کنار پارک و خیابان های اطراف دیداری تازه کردند و پیمان شان را یادآور شدند. شاید تعدادی هم بازداشت شده باشند هنوز خبر موثقی به ما نرسیده است .

وتعدادی از مادران در گوشه ای دیگر ازتهران با در دست داشتن پلارکارد و عکس فرزندان شان اجتماع کردند و به دشمنان آزادی یادآور شدند که پارک لاله را می توانید اشغال کنید ولی تمام سرزمین ما را نه. ما هنوز زنده ایم .


مادران عزادار

یکشنبه 27/10/88
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

4 نظر

  1. با سلام و احترام به همه مادران داغدار وطنم سوگند به خون فرزندانتان قلب ما همراه شماست اگرچه از شما دوریم این حرامیان خواب را از دیدگان ما گرفتند به خدا قسم هر شب خودمان را جای شما می گذاریم چون خودمان هم فرزند داریم و درک میکنیم گوشه ای از مصایب شما را.خدای عزوجل صبرتان دهدو به امید روزی که این کشور از جور و ستم این حرامیان خلاصی یابد فرزند شما از گوشه ای دور از این دنیا

  2. دیروز خاله ی من را گرفته اند در جمع مادران عزادار پارک لاله

  3. زنده باد مادران! ما به پشتوانه شما با اين جلادان مي جنگيم. ما راه دوستانمان را ادامه مي دهيم و از خونشان نمي گذريم.

  4. سلام، چه خوب است این اجتماعات در نقاط مختلف تهران برگزار شوند تا همه ی مردم از نزدیک در جریان قرار بگیرند

دیدگاه تان را وارد کنید