مادر شریفی عزیز، آن جان عاشق، آن یار دیرین خاوران، آن کوه استوار از میان ما رفت! برگرفته از فیس بوک منصوره بهکیش


باورم نمی شود که مادر شریفی عزیز، آن جان شیرین و عاشق، آن کوه استوار، آن یار مقاوم دیرین ما در خاوران از سال ۶۰ تا هم اکنون، آن یار سال های پر از درد و رنج و ایستادگی هم از میان ما رفت. از صمیم قلب به خانواده مقاوم و داغدار شریفی و مختاری و به مادران و خانواده های دل سوخته خاوران و به خودم تسلیت می گویم و طاقت بیشتر برای همگی مان آرزو می کنم. رفتن این یاران و همراهان عاشق و بی نظیر خیلی خیلی سخت و تلخ و دردناک است و هر روز تنهاتر می شویم. 

با اندوه فراوان با خبر شدم که پوران دخت مختاری، مادر شریفی عزیزمان، آن اسطوره مقاومت و عشق، مادر دو مبارز فدایی جان باختگان فرامرز و فرزین شریفی و یار همیشگی مادران و خانواده‌های خاوران، امروز صبح در بیمارستان فیروزگر تهران از میان ما رفتند. پیش از رفتن به بیمارستان با مادر شریفی عزیز حرف زدم و چه زیبا با گربه شیرین خود حرف می‌زد و خوشحال بودم که وجود این گربه زیبا و پر از انرژی می‌تواند او را چون گذشته شاداب کند، ولی چه حیف که دیگر تاب نیاورد و از میان ما رفت. 

دلم پر از درد بود و غم رفتن مادر شریفی عزیز، توانم را برید و دیگر نمی توانم هیچ بگویم.

یادش و عشق اش همواره با ماست. 

منصوره بهکیش 
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
Tags: ,

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید