تیراندازی به سوی شهروندان معترض به قطعی آب در استان خوزستان/ چند شهروند مجروح شدند

۱۳۹۹/۰۳/۰۳

خبرگزاری هرانا
روز شنبه ۳ خردادماه، در پی تیراندازی ماموران نیروی انتظامی به سوی تعدادی از شهروندان معترض ساکن بخش غیزانیه در استان خوزستان چند شهروند زخمی شدند. شهروندان ساکن غیزانیه در اعتراض به قطعی آب، بی‌مسئولیتی بخشداری و مدیران آبفا روستایی اھواز و عملی‌نشدن وعدہ‌ھای استاندار دست به تجمع زده و جاده قدیم اهواز – ماهشهر (امیدیه) را مسدود کردند. ماموران نیروی انتظامی همچنین برای متفرف کردن معترضین علاوه بر شلیک مستقیم، از گاز اشک آور نیز استفاده کردند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مردم سالاری، روز شنبه ۳خردادماه ۱۳۹۹، مردم بخش غیزانیه در استان خوزستان در اعتراض به قطعی آب در مقابل بخشداری بخش غیزانیه تجمع کردند.
تجمع کنندگان که به بی‌مسئولیتی بخشداری و مدیران آبفا روستایی اھواز و عملی‌نشدن وعدہ‌ھای استاندار معترض‌اند، جاده قدیم اهواز – ماهشهر (امیدیه) را مسدود کردند.
نیروی انتظامی و یگان ویژہ برای سرکوب و متفرق کردن جمعیت از تیراندازی و گاز اشک‌آور استفاده کرده و و تعدادی از شهروندان نیز که در تیررس گلوله ها قرار گرفته بودند زخمی شدند.
بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابعه و بزرگترین بخش شهرستان اهواز است که در بخش شرقی واقع شده‌ و ٨٣ روستا با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد. شغل اکثر ساکنان کشاورزی و دامپروری است و سالهاست به دلیل کمبود آب دچار مشکل هستند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید