یادداشتی فیسبوکی از منصوره بهکیش برای شهناز اکملی

برگرفته از صفحه فیسبوک منصوره بهکیش

این است نماد دموکراسی حکومت اسلامی ایران: جوان های آگاه و جویای آزادی و عدالت را می کشد بدون این که پاسخی به خانواده ها بدهد که چرا و چگونه آن ها را کشته است. خانواده های دادخواه را نیز به هر شکلی که بتواند شکنجه و آزار می دهد تا بتواند ساکت شان کند و اگر نتوانست خانواده ها را نیز به زندان می اندازد.  

خداحافظی شهناز اکملی با دخترش مریم کریم بیگی امروز ۲۵ دی ۱۳۹۸. مصطفی کریم بیگی را در ۶ دی ماه ۱۳۸۸ کشتند و هنوز شهناز نمی داند چرا و چگونه او را کشته اند. 
  
شهناز عزیز و شجاع ما هنگامی که داشت وسایل اش را جمع می کرد که خودش را برای اجرای یک سال حکم ناعادلانه اش به زندان اوین معرفی کند گفت: عکس‌ پسرم را با خودم می‌برم زندان چون می‌دانم قوت قلب من است. من یک مادرم که جرمم دادخواهی‌ و تکرارِ و تکرار یک پرسش ساده است که هیچگاه پاسخ نگرفتم: چه کسی پسرم را کشت؟
ممنونم از همه مردمی که کنار من و خانواده‌ام بودید و هستید. ما خویشاوندان هم هستیم و به جز یکدیگر پناهی نداریم. به امید روزهای خوب.

حکم ناعادلانه شهناز کریم بیگی باید فوری و بدون قید و شرط لغو شود. 

منصوره بهکیش
۲۵ دی ۱۳۹۸
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید