وزارت اطلاعات مانع برگزاری مراسم بزرگداشت «مادر لطفی» شد


• وزارت اطلاعات از برگزاری مراسم بزرگداشت خانم فروغ تاجبخش (مادر لطفی) جلوگیری کرده است. این مراسم بزرگداشت قرار بود امروز در سالنی به نام رعد در تهران برگزار شود ...
برگرفته از سایت اخبار روز
پنج‌شنبه  ۲۵ بهمن ۱٣۹۷ -  ۱۴ فوريه ۲۰۱۹


 از تهران گزارش شده است که وزارت اطلاعات از برگزاری مراسم بزرگداشت خانم فروغ تاجبخش (مادر لطفی) جلوگیری کرده است. این مراسم بزرگداشت قرار بود امروز در سالنی به نام رعد در تهران برگزار شود. خانم منصوره بهکیش از فعالین «مادران خاوران» خبر جلوگیری از این مراسم را تایید کرده است.

خانم فروغ تاجبخش ملقب به «مادر لطفی» عصر روز یکشنبه ی گذشته در تهران درگذشت و پیکر او روز سه شنبه در بهشت زهرا با مشایعت جمعی از آشنایان، مادران خاوران و دادخواهان به خاک سپرده شد. خانم فروغ تاجبخش، مادر انوشیروان لطفی از رهبران سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) که در خرداد ماه سال ۶۷ اعدام شد، برجسته ترین نماد «خاوران» و همچنین مادران خاوران به شمار می رود که برای دادخواهی و روشن شدن حقایق قتل عام سال ۱٣۶۷ و سایر اعدام های سیاسی دهه ی شصت در زندان های ایران تلاش می کنند.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید