تهدید کارگران هفت تپه برای ثبت نام در «شورای اسلامی»


  برگرفته از سایت اخبار روز
چهارشنبه  ۵ دی ۱٣۹۷ -  ۲۶ دسامبر ۲۰۱٨

اخبار روز: فشارهای مقام های سیاسی و امنیتی استان و شهرستان شوش برای آن که مجمع نمایندگان کارگری این شرکت را منحل و به جای آن شورای اسلامی تشکیل بدهند، ادامه دارد. یکی از کارگران این شرکت در خبری نوشته است:

امروز جلسه ای در شهرستان شوش به بهانه تشکیل شورای اسلامی کار تشکیل شده است، با توجه به انصراف تعدادی از نمایندگان مجمع کارگری از انتخابات شورای اسلامی، در جلسه امروز آقای صادقی رییس اطلاعات شوش و آقای جعفری رییس دادگاه شوش نیز در این جلسه به اصطلاح صنفی حضور داشتند! که در این جلسه برای جلوگیری از انصراف سایر ثبت نامی های شورا اقدام به تهدید داوطلبین کرده و اعلام کرده اند که شورای اسلامی کار خط قرمز ما هست! کارگرانی که هنوز پرونده آنها مفتوح هست و از عضویت در شورا خودداری کرده اند را تهدید به سنگین تر شدن اتهامات انها نموده اند و اعلام کرده اند که آنها از خارج خط می گیرند!

در ادامه ی این نامه آمده است: ما کارگران هفت تپه دخالت های مکرر نهادهای امنیتی در مسایل صنفی را به شدت محکوم می کنیم و کسانیکه در این شو تبلیغاتی انها شرکت کرده اند را از جنس خود نمی دانیم و در این انتخابات فرمایشی شرکت نخواهیم کرد زیرا ما کارگران عزت نفس داریم و عروسک خیمه شب بازی سرمایه داران و مسولان نیستیم.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید