باشد تا روز محاکمه و مجازات جنایت کاران فرا برسد!



این جنایت کاران، تنها در این سه "جهل و جنون و جنایت" با همدیگر و نه با مردم، جمهوری دارند.

این خون آشامان، سه جوان نازنین به نام های رامین حسین پناهی، زانیار مرادی و لقمان مرادی را پس از سال ها زجرکش کردن آن‌ عزیزان وخانوادههای شان و انتظار طولانی برای لغو حکم اعدام و حتی آزادی شان به واسطه ی حمایت های بسیار مردمی و نهادهای بین‌المللی، درسحرگاه ۱۷ شهریور در زندان گوهردشت اعدام کردند.

گوهردشت، زندانی مخوف است که انسانهای مبارز بسیاری را در خود حبس کرده و شکنجه داده و خانوادهها را در بی خبری نگاه داشته وزجر کش کرده و عاقبت هم با اعدام و سر به نیست کردن عزیزان مان روبرو شده ایم.

هنوزجمهوری "جهل و جنون و جنایت" پاسخ چرایی و چگونگی اعدام زندانیان سیاسی در تابستان سال ۱۳۶۷ و زجرکش کردن خانواده ها و سربه نیست کردن زندانیانی که اغلب شان حکم زندان داشتند یا حکم شان پایان یافته بود را نداده است که دوباره این سه عزیز را به همان شکل کشتند و سربه نیست کردند.

با اعدام ها این سه جوان کرد نیز سران جمهوری اسلامی به اتفاق خواستند به مردم شریف و آزاده کردستان و فعالان دیگر نقاط ایران وفعالان ایرانی در خارج از کشور و نهادهای بینالمللی بگویند که ما از هیچ کدام از اعتراض های شما نمی -ترسیم، ولی در واقع، به شدت هم ازاین اعتراض ها بیم دارند و تن شان می لرزد و به همین دلیل رامین را از کردستان به کرج و زندان گوهردشت منتقل کردند تا امکان تجمع مردم کردستان جلوی زندان را محدود کنند و بتوانند به آسانی آنها را بکشند و جنازه های شان را نیز سربه نیست کنند.

هم زمان با این اعدام ها، سپاه پاسداران با حمله موشکی به قرارگاه حزب دموکرات کردستان در عراق، ۱۵ نفر از اعضای حزب دموکرات کردستان ایران را وحشیانه کشته و حدود ۴۰ نفر را مجروح کرده است.

خانوادههای محترم حسین پناهی و مرادی ها، و مردم دلیر کردستان؛
هرچند نمیتوانیم جای شما باشیم، ولی می توانیم درد ناشی از زخم کاری وارده بر تن تان را با تمام وجود حس کنیم و از صمیم قلب با شما همدردیم، بخصوص پس از آن همه زخمی که پیش تر بر تن شما مردم کردستان نشاندند و هنوز داغدار آن هستید. رفتن دردناک نیشتمان نازنین، ترور تلخ اقبال مرادی و بسیاری دیگر، از همان آغاز به قدرت رسیدن شان، هنوز بر قلب ما سنگینی میکند و نه میبخشیم و نه فراموش می کنیم.

ما مادران پارک لاله ایران، با قلبی آکنده از درد و اندوه و ناباوری،‌ این غم بزرگ را به دایه شریفه، دایه آمنه، دایه امینه و خانواده‌های محترم رامین حسین پناهی، زانیار مرادی و لقمان مرادی تسلیت می‌گوییم و این قتل های دولتی را به شدت محکوم می‌کنیم و برای روشن شدن چرایی و چگونگی اعدام و سر به نیست کردن شان، دادخواه و پیگیر خواهیم بود.

شعری از شفق، یکی از همراهان مادران پارک لاله ایران تقدیم تان باد

«زانیار،
سازت را کوک کن
زخمه بر سازت بزن
امشب کودکان کردستان با صدای تو خواهند خفت
امشب مادران با نوای ساز تو در گهواره ها لالایی خواهند گفت
ماموستاهای آوازه خوان، صدا سر خواهند داد
ساز بزن، شقایق پریشان در باد
ساز بزن که کردستان در قفای قامت تان
عزادار شد
با نوای ساز تو رامین و لقمان هم آواز خواهند شدشفق۱۷ شهریور ۹۷ »

یادشان و نام شان زنده و ماندگار خواهد بود 

مادران پارک لاله ایران
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید