نامه ی جمعی ازفعالان صنفی مدنی فرهنگیان سراسر کشور به روح الله مردانی


برگرفته از سایت اخبار روز
چهارشنبه  ۱۰ مرداد ۱٣۹۷ -  ۱ اوت ۲۰۱٨

جناب آقای روح الله مردانی معلم زحمتکش
درود برشما
شکست هیچ معنایی ندارد!!
         فقط می تواند به معنای تغییر
                   مسیر باشد !!

ما جمعی از فعالان صنفی ، مدنی به شدت نسبت به صدور و اجرای احکام ناعادلانه برای شما ناراحت و آزرده شده ایم و آن را محکوم میکنیم و با جدیت هرچه بیشتر ، خواستار تجدید نظر و احقاق حق شما هستیم .

جناب روح الله مردانی همکار گرانقدر:

در میان گرفتاریهای بسیاری که امروزه گریبان آموزش وپرورش را گرفته ، وانگار صدای فریاد رسی هم نیست!! شما با مایه گذاشتن از جانتان که یک زندانی می تواند حقانیتش را نشان دهد.دست به کار بزرگی زده اید که هر کسی توانش را ندارد.
دردی است بزرگ‌ که یک زندانی سیاسی ، یا صنفی با اعتصاب غذا، تنها راه باقیمانده برای فریادش را امتحان می کند ،

همکار گرامی شما از ۱۳۹۷/۳/۱۹ به نشانه اعتراض به حکم ناعادلانه دست به اعتصاب غذا زده اید ، که این دست از جان شستن هست ! وچنان وضعیت شما را بغرج کرده که همگان ناراحت جان عزیز شما هستند .

روح الله مردانی گرامی :
بیم آن می رود که ادامه این رویه به تداوم اعتصاب غذا ، آسیب‌های بازگشت ناپذیری را برای سلامتی شما در پی داشته باشد.
ما فعالین صنفی فرهنگی و مدنی و هر انسان آزاده ای که بسیاری از آنها صدای رسای شما شده اند، از شما می خواهیم با توجه به در خطر قرار گرفتن سلامتی جسمی و روحی شما ، که نگرانی های جدی و بزرگی برای جامعه فرهنگی وخویشاوندانتان ، موجب شده است و همگی تاکید دارند ،حفظ جان ارزشمند شما برای آینده ای روشن اهمیتی صدچندان دارد به اعتصاب غذای خود پایان دهید .
امیدواریم هر چه زودتر گشایشی برای این نوع احکام ناعادلانه پیدا شود.
نظر به اهمیت حفظ جان و سلامتیتان فعالان عرصه ی فرهنگ از شما می خواهد اعتصاب غذای خود را به حالت تعلیق درآورید ،تا فرصتی برای پی گیری در خواست به حق و انسانی شما ایجاد شود.
جناب روح الله مردانی گرامی این یک درخواست صمیمانه و مسوولانه از سوی تمام فعالان صنفی فرهنگیان سراسر کشورهست ، امید است که برای برطرف شدن نگرانیهای خانواده و حفظ جان و تندرستی خویش، به محض رسیدن این نامه خبر شکستن اعتصاب غذای شما را بشنویم.
بی شک مسئول تمام عواقبی که گریبان یک زندانی صنفی،سیاسی را می گیرد مسئولان عرصه قضا و مجریان آن هستند

همیشه سربلند وسر فراز باشید .
۱۰ مرداد ۹۷
جمعی ازفعالان صنفی مدنی فرهنگیان سراسر کشور 

*لازم به یادآوری است که روح الله مردانی امروز پنجاه و یکمین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر میگذارد و حال عمومی وی وخیم گزارش شده است.

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید