وجدان‌های بیدار صدای تو را شنیده‌اند


• زندانیان سیاسی مجید اسدی، پیام شکیبا، سعید ماسوری، سعید شیرزاد، زانیار مرادی، لقمان مرادی، ضمن حمایت از گلرخ ایرایی از او خواسته اند بعد از شصت روز، به اعتصاب غذای خود پایان دهد ...
برگرفته از سایت اخبار روز 
پنج‌شنبه  ۱۶ فروردين ۱٣۹۷ -  ۵ آوريل ۲۰۱٨


با گذشت بیش از ۶۰ روز از اعتصاب غذای گلرخ ایرایی و انتقال وی به بیمارستان، جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج خطاب به او نامه‌ای نوشتند. زندانیان مذکور در این نامه از خانم ایرایی خواسته اند تا به اعتصاب خود پایان دهد و خطاب به او گفته‌اند “در این مسیر دشوار برای رسیدن به آزادی و برابری، حفظ سلامتی‌ات ضروری است و بی شک به واسطه این اعتصاب غذا صدای تو به گوش تمام وجدان‌های بیدار رسیده است و صدای دادخواهی و مظلومیت‌ات با پایان این اعتصاب خاموش نخواهد شد”.
متن نامه زندانیان مورد اشاره را به نقل از هرانا در ادامه بخوانید:

بیش از ۶۰ روز از اعتصاب غذای گلرخ ایرایی می‌گذرد و نامبرده که تنها به دلیل نوشتن داستانی منتشر نشده بازداشت و به ۵ سال زندان محکوم شده است، بهمن ماه سال گذشته به همراه دیگر هم‌بندی خود آتنا دائمی پس از ضرب و شتم به زندان قرچک ورامین منتقل شد. این تبعید که در پی پرونده‌سازی آشکار به دلیل طرح شکایت ساختگی عوامل زندان اوین صورت گرفت و مغایر با تمامی موازین انسانی و حقوقی بوده و جز اعمال فشار و سرکوب بیشتر زندانیان سیاسی معنای دیگری ندارد. اکنون که بیش از ۶۰ روز از اعتصاب غذای گلرخ ایرایی می‌گذرد، به دلیل طولانی شدن مدت اعتصاب و شرایط وخیم وی هر لحظه احتمال وقوع حادثه‌ای ناگوار دور از انتظار نیست. ما زندانیان سیاسی زندان گوهردشت، ضمن اعلام نگرانی شدید از وضعیت جسمی گلرخ ایرایی و آتنا دائمی، از تمامی وجدان‌های بیدار، خواهان توجه و رسیدگی فوری به وضعیت این زندانیان هستیم که خواسته‌ای جز انتقال به زندان محل سکونت (زندان اوین) و تفکیک جرایم ندارند.

از گلرخ ایرایی نیز خواستاریم تا به اعتصاب خود پایان دهد؛ چرا که در این مسیر دشوار برای رسیدن به آزادی و برابری، حفظ سلامتی وی ضروری است و بی شک به واسطه این اعتصاب غذا صدای او به گوش تمام وجدان‌های بیدار رسیده است و صدای دادخواهی و مظلومیت وی با پایان این اعتصاب خاموش نخواهد شد.

مجید اسدی، پیام شکیبا، سعید ماسوری، سعید شیرزاد، زانیار مرادی، لقمان مرادی
زندان گوهردشت
۱۴ فروردین ۱۳۹۷
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید