احضار ۴۰ کارگر دیگر هفت تپه توسط دادگستری شوش

برگرفته از سایت هرانا

بدنبال آزادی کارگران بازداشتی شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه، طی چند روز گذشته، چهل کارگر دیگر توسط شعبه اول دادیاری دادگستری شوش احضار شده اند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، این کارگران بایستی روز یکشنبه، ۱۵ مردادماه ۱۳۹۶، ساعت هشت صبح در دادگاه حضور یابند.
اتهام کارگران احضارشده، «تحریک کارگران به اعتصاب» اعلام شده است و تعدادی از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه نیز در میان احضارشدگان هستند.
طبق اطلاعات رسیده، این اسامی توسط مدیر عامل شرکت، سیامک افشار، و با همکاری حراست، تهیه شده و به دادگستری شوش ارسال گردیده است.
گفتنی است که مورخ شنبه هفتم مرداد ۱۳۹۶، پانزده تن از کارگران بازداشت شده شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه در زندان دزفول پس از محاکمه در دادگاه شوش توسط دادستان به طور موقت و با سپردن کفالت یا فیش حقوقی از زندان آزاد شدند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید