ترور و ایجاد وحشت را به شدت محکوم می‌کنیم!


 ما مادران پارک لاله ایران، حمله‌ی مسلحانه و خونین روز چهارشنبه، 17 خرداد  1396 که قلب تهران را لرزاند و منجر به کشته شدن 17 نفر و مجروح شدن 52 نفر از شهروندان شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

ما ضمن تسلیت به مردم شریف و آزاده‌ی ایران، با خانواده های کشته شدگان و مجروحان این حادثه‌ی تاسف بار ابراز همدردی می‌کنیم و خواهان روشن شدن چرایی و چگونگی این حادثه‌ی وحشتناک هستیم.

ما می‌خواهیم بدانیم، چگونه مسئولان قضایی و امنیتی کشور می‌توانند با شعار حفظ امنیت، هر روز بهترین عزیزان ما را برای ساده ترین فعالیت سیاسی و اجتماعی مورد بازخواست قرار داده و بازداشت کنند، ولی توان مهار چنین عملیاتی را در روز روشن و در دل شهر ندارند؟

ما می‌خواهیم بدانیم چرا امنیت ما مردم به راحتی می‌تواند دست خوش سیاست قدرت های داخلی و خارجی گردد؟ نقش و حق ما در این میانه چیست؟

ما می‌خواهیم باور کنیم که این عملیات ترور و وحشت داعشی، بدون خواست و کمک نیروهای داخلی انجام شده است، ولی بی تردید تا زمانی که تمامی جزئیات حقیقت فاش نشود، نمی‌توانیم باور کنیم؛ زیرا تجربه‌ی حکومتی 38 ساله با پرونده هایی سنگین از جنایت و دروغ و آسیب رسانی به مردم را پشت سر داریم.
  

مادران پارک لاله ایران

21 خرداد 1396
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید