نامه امیرسالار داودی؛ زینب جلالیان دست به اعتصاب دارو زده است

برگرفته از سایت هرانا

امیرسالار داودی وکیل زینب جلالیان طی نامه ای به دادستان کل کشور خبر از اعتصاب درمانی موکلش داد و گفت که “ضمن ابراز شدید نگرانی از وضعیت سلامتی موکله ام، یک بار دیگر بر مسئولیت مقامات زندان خوی و مقامات امنیتی و قضایی شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی و در سطحی اعلی مقامات کشور در خصوص تضمین سلامتی روحی و جسمی موکله ام تاکید می کنم و اعلام می نمایم که اعتصاب درمانی موکله ام تا رفع مشکلات، ادامه خواهد داشت.”
متن این نامه را که آقای داودی در صفحات مجازی منتسب به خود منتشر کرده است در ادامه مشاهده نمائید؛
دادستان محترم کل کشور
حضرت آیت الله منتظری
با سلام و تحیات
احتراما، در خصوص موکله ام بانو زینب جلالیان به اطلاع عالی جناب می رسانم که مشار الیها از تاریخ بیست و شش اسفند ماه هزار و سیصد و نود و پنج تاکنون به واسطه اقدامات ناصواب مقامات زندان خوی (محل اقامت موکله) در تدارک دفترچه معاینات نوبتی ( هفتگی و ماهانه) به وجهی که خالی از هر گونه حقیقتی در این باره است و ایضاً ارائه گزارش خلاف واقع به نهادهای بین المللی و حقوق بشری و من جمله گزارشی که مبین رسیدگی ها و معاینه های مرتب و متناوب پزشکی در ارتباط با بانو است، وارد اعتصاب درمانی تا مدت زمان نامحدود شده است!
عالی جناب…
علاقه مندم تا ضمن ابراز شدید نگرانی از وضعیت سلامتی موکله ام، یک بار دیگر بر مسئولیت مقامات زندان خوی و مقامات امنیتی و قضایی شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی و در سطحی اعلی مقامات کشور در خصوص تضمین سلامتی روحی و جسمی موکله ام تاکید نمایم و اعلام نمایم که اعتصاب درمانی موکله ام تا وقتی مسئولین متخلفی که در اقدامی ناصواب مبادرت به تهیه گزارشات خلاف واقع و من جمله تهیه دفترچه صدرالاشاره کرده اند به اسم و رسم تعرفه و شناسایی و به دست قانون سپرده نگردند ، ادامه خواهد یافت!
عالی جناب….
مستحضر هستید که موکله از بیماری های عدیده و من جمله بیماری چشمی و گوارشی و …رنج می برد و از این جهت طی دست کم دو یا سه سال مضی ولو از خدمات پزشکی حداقلی نیز بی بهره بوده است.
در پایان اظهار امیدواری می کنم که حضرت عالی به عنوان مقام ارشد قضایی با ورودی داهیانه به ماوقع از عبور مسئله از نقطه غیر قابل بازگشت و جبران مانع گردید.
ومن الله توفیق
امیرسالار داودی
وکیل زینب جلالیان
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید