در سوگِ فرشتگان نجات، رضا علامه زاده

رضا علامه‌زاده
برگرفته از سایت گویا

شنبه 2 بهمن 1395

دیر یا زود اندام خونین این فرشتگان از خاک در خواهد آمد و در گورستانی دور یا نزدیک دوباره به خاک سپرده خواهد شد. آیا تهرانیانی که مدعی‌اند از هر فرصتی برای رساندن صدای مخالفشان استفاده می‌کنند و با حضور در خیابان شعارهائی علیه رژیم سر می‌دهند، این حادثه‌ی دلخراش ملی را هم یک فرصت به حساب خواهند آورد؟ یا فقط مرگ امثال هاشمی رفسنجانی و بازیِ کهنه شده‌ی "انتخابِ بین بد و بدتر" را فرصت می‌شناسند.
نمی‌خواهم من هم با "نوشتن‌درمانی" کابوس مرگ قهرمانانه‌ی فرشتگان نجاتی که با حداقل امکانات حرفه‌ای به کمک مردم رفتند و همچنان زیر آور ساختمان پلاسکو هستند را برای خودم قابل تحمل‌تر کنم. بعکس، می‌خواهم از کابوس دهشت‌بارتر دیگری بنویسم که ممکن است یکی دو روز دیگر بیداری‌ام را حتی بیشتر برآشوند. 

plasco.jpgدیر یا زود اندام خونین این فرشتگان از خاک در خواهد آمد و در گورستانی دور یا نزدیک دوباره به خاک سپرده خواهد شد. آیا تهرانیانی که مدعی‌اند از هر فرصتی برای رساندن صدای مخالفشان استفاده می‌کنند و با حضور در خیابان شعارهائی علیه رژیم سر می‌دهند، این حادثه‌ی دلخراش ملی را هم یک فرصت به حساب خواهند آورد؟ یا فقط مرگ امثال هاشمی رفسنجانی و بازیِ کهنه شده‌ی "انتخابِ بین بد و بدتر" را فرصت می‌شناسند؟ آیا در مراسم پیکر این عزیزان ضدای فریاد مردمی که شاهد این همه سوء مدیریت، چپاول و تجاوز به حقوق خودشان هستند به روشنی شنیده خواهد شد، یا باز این فرصت را به یک مشت آخوندِ چرندگوی فاتحه‌خوان واگذار خواهند کرد که بدحجابی دخنران تهرانی را موجب خشم خدا و علت اصلی فاجعه‌ی فروریختن ساختمان پلاسکو معرفی کنند!؟
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید