در ۲۴ ساعت؛ آرش صادقی ۳ بار به بهداری زندان اوین منتقل شد

برگرفته از سایت اخبار روز

چهارشنبه  ۲۲ دی ۱٣۹۵ -  ۱۱ ژانويه ۲۰۱۷

آرش صادقی زندانی سیاسی بند هشت زندان اوین، ظرف ۲۴ ساعت گذشته به دلیل وخامت حالش سه مرتبه به بهداری این زندان منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عصر روز گذشته، آرش صادقی در اثر «التهاب ریه و سرفه مداوم» به بهداری زندان اوین منتقل و با دستگاه اکسیژن نفس کشید.
ساعت یک و نیم تا دو نیمه شب این زندانی باز هم به دلیل «تنگی نفس شدید» به بهداری این زندان منتقل شد.
صبح روز جاری، برای بار سوم در ۲۴ ساعت گذشته، آقای صادقی در اثر «معده درد، فشار خون ۸ روی ۶ و بالا آوردن خون آبه» به بهداری منتقل و سپس به بند بازگردانده شد.
آرش صادقی با توجه به وخامت حالش بعد از اعتصاب غذای طولانی مدت، بایستی در بیمارستان بستری شود اما پزشکان بهداری به وی گفته اند که دادستان و حفاظت زندان با اعزام مجدد وی به بیمارستان مخالفت میکنند.
پدر آرش صادقی روز گذشته به خبرگزاری هرانا گفته بود: “حال آرش بسیار وخیم است و ضابطین سپاه گرو کشی میکنند و از انتقال او به بیمارستان خوداری میکنند. یاد یکی از بازجویان سپاه میافتم که [که به آرش] گفته تو زنده از این زندان بیرون نخواهی رفت.”
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید