دو زندانی سیاسی در ایران 'به اعتصاب غذا ادامه می‌دهند'

برگرفته از سایت پیک ایران

چهارم دی ۱۳۹۵ برابر با بيست و چهارم دسامبر ۲۰۱۶]


آقای شیرزاد در اعتراض لب‌هایش را دوخت

سعید شیرزاد، زندانی سیاسی که در زندان رجایی‌شهر به سر می‌برد، در نامه‌ای اعلام کرده است که به اعتصاب غذای خود ادامه می‌دهد. در ویدئویی از مکالمه تلفنی فعالان سیاسی با آرش صادقی نیز، شنیده می‌شود که آقای صادقی می‌گوید به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.

به گزارش بی بی سی، سعید شیرزاد در پاسخ به درخواست شکستن اعتصاب غذایش گفته است: "بگذارید برای صدای بی‌صدایان در بند شده تا ۳۰ روز این اعتصاب را پیش ببرم." او گفته است که پس از روز سی‌ام یا اعتصاب غذای خشک خواهد کرد و یا آنکه اعتصاب غذای خود را خواهد شکست.

به تازگی شماری از اعضای خانواده‌های اعدام‌شدگان یا زندانیان سیاسی گذشته و حال ایران، با نوشتن نامه‌ای به چند نفر از زندانیان اعتصابی از آنها خواسته‌اند که اعتصاب غذایشان را بشکنند.

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده گروهی از فعالان سیاسی تلفنی با آرش صادقی در زندان اوین صحبت می‌کنند و از او می‌خواهند که اعتصاب غذایش را بشکند. اما آقای صادقی به محمد نوری‌زاد می‌گوید که تا رسیدن به خواسته‌اش به اعتصاب غذا ادامه می‌دهد.
او در این مکالمه می‌گوید خواهان دادرسی دوباره است. 


گلرخ ابراهیمی ایرایی و همسرش آرش صادقی

- See more at: http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=122020#sthash.01Mxv7LA.dpuf
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید