شعله پاکروان: شش دی، روزی که یادآور پرواز پرستوهای عاشق آزادی است


برگرفته از سایت كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها


7 دی ماه 1395

۷امین سالگرد پرواز ۷زن و مرد جوان هم رسید. سالها خواهد گذشت و هر قطره از خون پاکباختگان این سرزمین مثل دانه ای سحرآمیز، زمین را بارور خواهد کرد. آنان بذر آگاهی بودند که در دامن مادرانشان بالیدند. خونشان آگاهی بخش بود و به خفتگان این عصر، بیداری بخشید. شهین، شهناز و مادرانی که اسمشان را نمی دانیم این شقایق های خونفشان را زاییدند و در آغوش پر مهر خود بزرگ کردند. رنج فقدانشان را با هر دم و بازدم، صبورانه تحمل میکنند و شبهای دراز بی خوابی را به جان میخرند. حوری و خواهرانی که داغ برادر بر دل دارند نیز پا به پای مادران، این راه پر درد را دویده و گریسته اند.

هلا ای عزیزان !
ما نیز همچون شما در داغ لاله هایتان گریسته ایم. بدانید که ایران هرگز یاد فرزندان دلبند و برادران و خواهران شما را فراموش نخواهد کرد. سروهای جوان شما در خیابانهایی به زمین افتادند که پیش از آن شاهد جانفشانی های مبارزین راه آزادی بوده اند. مبارزینی که از مشروطه تا کنون در پی سیراب کردن عطش مردم سرزمین پهناور ایران برای ازادی، جانفشانی ها کرده اند. خون عزیزان شما در مسیر طولانی حق طلبی مردم به اقیانوس بیکران و عمیق و پر گوهر عدالتخواهی پیوسته است.

در چنین روزی که یادآور پرواز پرستوهای عاشق آزادی است در کنار شما میایستیم و با افتخار دستهایمان را در هم گره میکنیم تا حصاری بسازیم برای محافظت از گوهر زندگی. با هم سرود زنده باد زندگی سر میدهیم. چرا که قدر تک تک فرزندان این مرز و بوم را میدانیم و مادرانه در عشق کودکان و جوانان این سرزمین غوطه وریم. یاد جانباختگان ششم دیماه هشتاد و هشت برای همیشه گرامی باد .



برگرفته از فیس شعله پاکروان
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید