بی توجهی قوه قضائیه به اعتصاب غذا در اوین را محکوم می کنیم!

برگرفته از سایت اخبار روز
دوشنبه  ۱٣ ارديبهشت ۱٣۹۵ -  ۲ می ۲۰۱۶


 سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه، روز دوشنبه با انتشار اطلاعیه ای ضمن حمایت از اعتصاب غذای سه تن از فعالین فرهنگی و کارگری در زندان اوین، بی توجهی قوه ی قضائیه به اعتصاب کنندگان را محکوم کرد.
در اطلاعیه ی این سندیکا آمده است:

محمود بهشتی لنگرودی سخنگوی کانون صنفی معلمان در اعتراض به حکم ۱۴ سال زندان در سیزدهمین روز اعتصاب به سر می برد و اسماعیل عبدی دبیر کانون صنفی معلمان تهران و جعفر عظیم زاده فعال کارگری در اعتراض به امنیتی کردن فعالیت های صنفی و تجمعات و اعتصابات معلمان و کارگران و نسبت به اتهامات علیه فعالین صنفی و احکام صادره از سوی دستگاه قضایی از دهم اردیبهشت ماه ۹۵ چهار روز است که دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن حمایت از خواسته های بحق آنها، خواستار لغو احکام صادره بدون قید و شرط این سه فعال صنفی معلمان و کارگری و تمام فعالین صنفی معلمان و کارگری می باشد و مسئولیت بروز هر گونه اتفاق ناگوار پیش روی را متوجه قوه قضاییه می داند.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید