حمایت از زندانیان سیاسی اعتصابی وظیفه انسانی ما است!

برگرفته از سایت اخبار روز
پنج‌شنبه  ۲٣ ارديبهشت ۱٣۹۵ -  ۱۲ می ۲۰۱۶


محمود صالحی از رهبران جنبش کارگری ایران با انتشار پیامی از اعتصاب غذای سه فعال کارگری و فرهنگی در زندان حمایت کرده است.
متن این پیام را در زیر می خوانید:

کارگران، مردم آزادیخواه و تشکل های کارگری
همچنان که اطلاع دارید، محمود بهشتی لنگرودی یکی از معلمان مبارز در اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ با استناد به اصل ۱۶۸ قانون اساسی درخواست محاکمه مجدد بصورت علنی کرده است. کارگر مبارز جعفر عظیم زاده همراه با معلم مبارز اسماعیل عبدی از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در اعتراض به احکام فله ای با اتهامات نخ نما (اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی) اقدام به اعتصاب غذای نامحدود کرده اند. خواست زندانیان اعتصابی خواست همه ی ما کارگران و تمامی انسانهای آزادیخواهی است که برای رسیدن طبقه محروم جامعه به یک زندگی انسانی مبارزه می کنند. زندانیان سیاسی منافعی جدا از منافع اکثریت جامعه ندارند به همین دلیل حمایت از این عزیزان حمایت از خواست انسانهای است که تغییر را لازم میدانند و برایش مبارزه میکنند. لازم است با تمام قدرت از خواستها و مطالبات آنان که خواست و مطالبات همه ماست دفاع کنیم. باید نیرو و توانمان را یکی کنیم تا بتوانیم مطالباتمان را به آنهایی که سالهاست حقوق انسانی ما را پایمال کرده و می کنند تحمیل کنیم.
زندانی در شرایطی اقدام به اعتصاب غذا می کند که هیچ راه چاره ای برایش باقی نمانده و تمام درها را بروی خود بسته می بیند، زندانی در چنین حالتی مجبور و وادارش می کنند که با جان و زندگی خود به مقابله با نابرابری ها و حق کشی ها در داخل زندان به مقابله بر خیزد.
ضمن محکوم کردن بی تفاوتی مسئولان مربوطه به وضعیت زندانیان اعتصابی، مسئول جان آنان کسانی هستند که آنان را وادار کرده اند تا اقدام به اعتصاب غذا کنند.

زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید