دل نوشته‌ای از مادر«حکیمه شکری» زندانی سیاسی عقیدتی

برگرفته از سایت سحام نیوز

منتشر شده در 
مادر «حکیمه شکری» زندانی سیاسی محصور در زندان قرچک ورامین در دلنوشته ای به دخترش تصریح کرده است: «باید امیدوار بود به روزی که همه بتوانیم امیدوار باشیم که در زندان‌ها زندانی سیاسی عقیدتی نداشته باشیم.» به گزارش «سحام» متن کامل دلنوشته مادر این زندانی سیاسی که در اختیار کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی قرار گرفته به شرح زیر است:
«دختر بی‌گناه من، سه سال از بهترین دوران زندگیت را در زندان گذراندی و من درچشم انتظاری، می‌ترسم از وقتی که بیایی و من دیگر نتوانم تو را ببینم، ترسم از نبودنم نیست، بلکه از آخرین بار ندیدنت است. از این‌که نتوانم دوام بیاورم و دوباره تو را درآغوش بگیرم. دخترخوبم، امسال به گفته مسئولین باور داشتم، از این‌که گفته بودند قبل از عید آزادی مشروط می‌دهند. آقای خدابخشی گفته بود پرونده‌ات را برای این به زندان قرچک فرستاده‌اند و تو را نیز برای همین به آن‌جا می‌برند که زودتر آزاد شوی، ولی اکنون سه ماه از رفتنت گذشته و هر روز همان جواب قبلی را تکرار می‌کنند .
امسال نه سفره هفت سین داری، نه شیرینی و آجیل، آخرین ملاقاتی که با تو داشتیم، سخنی از عید و تبریک نبود. چقدر ناراحت کننده و دردناک بود وقتی گفتی دیگر به ملاقاتم نیایید که از هفته بعد در اعتصابم و هیچ‌کس را به ملاقات نمی‌پذیرم، خودتان را به زحمت نیندازید.
ما نیز می‌دانیم که امید زیادی داشتی از این‌که دولت امید واقعا دولت امید است. و باید امیدوار بود به روزی که همه بتوانیم امیدوار باشیم که در زندان‌ها زندانی سیاسی عقیدتی نداشته باشیم .
به امید آزادی همه زندانیان سیاسی عقیدتی
   مادر حکیمه شکری

   پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

   تهران ۰۰:۳۶
گفتنی است حکیمه شکری، زندانی سیاسی سبز و از مادران پارک لاله که از آبان ماه ۹۱ جهت تحمل حکم ۳ ساله خود در زندان اوین به سر می‌برد، در ماه‌های گذشته طی اقدامی عجیب و غیرمنتظره در حالی که تنها شش ماه به اتمام حکم‌اش باقی مانده بود، به زندان قرچک ورامین منتقل شد. مسئولان زندان اوین دراقدامی غیرقانونی و غیراخلاقی، بدون اطلاع وی و سایر هم‌بندیانش، او را بدون هیچ‌گونه وسیله شخصی به زندان قرچک ورامین که محل نگهداری زندانیان زن با جرایم عادی است منتقل کردند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید