گرامی داشت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان در دورتموند

برگرفته از وبلاگ حامیان مادران پارک لاله دورتموند


سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش.




به یاد همه زنان مبارز و مادران داغدیده و آسیب دیده که روز دادخواهی
 را ندیدند و رفتند!

حامیان مادران پارک لاله - دورتموند
سه شنبه ٢٥ نوامبر ٢٠١٤


به مناسبت ۲۵ نوامبر ٢٠١٤، روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، گروه زنان کوراج و حامیان مادران پارک لاله دورتموند و تعدادی گروه های دیگر فعالان زن در گرامی داشت یاد خواهران میرابل، خواهران مبارز و شجاع دومینیکنی که در سال ۱۹۶۰ به دست ماموران دیکتاتورعصر، رافائل ترو جیلو بعد از تجاوز و شکنجه بی رحمانه به قتل رسیدند، به یاد همه زنان و مادران داغدیده و آسیب دیده که دیگر در میان ما نیستند و علیه هر گونه خشونت بر زنان در .سراسر جهان, اکسیون مشترکی به همت دفتر زنان شهر دورتموند .در مقابل شهرداری این شهر برگزار کردند

برنامه تجمع و همبستگی گروه های مختلف به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان در اعتراض به تبعیض جنسیتی، اسید پاشی بر زنان در ایران و بطور کلی اعمال هر گونه خشونت بر زنان در سراسر جهان، با استقبال فعالان زن و با بر پایی میزهای خبر رسانی, خواندن سرودهای  دسته جمعی, جمع آوری امضاء و پخش اعلامیه های مختلف با موفقیت برگزار گردید. در این مراسم پرچم زنان به رسم هر ساله در مقابل شهرداری شهر دورتموند به اهتزاز در آمد.

حامیان مادران پارک لاله  دورتموند درهمبستگی با مادران جان باختگان ٣٥ سال گذشته در ایران، خواستار آزادی همه زندانیان سیاسی - عقیدتی و لغو احکام جاری اعدام و از بین بردن مجازات اعدام در ایران می باشند و تا محاکمه علنی همه آمران و عاملان جنایات ضد بشری رژیم جمهوری اسلامی در ایران، به داد خواهی خود ادامه خواهند داد.

!به یاد همه زنان مبارز, مادران داغدیده وآسیب دیده که روز دادخواهی را ندیدند و رفتند
!راهشان پر رهرو باد
حامیان مادران پارک لاله - دورتموند

:گزارش تصویری مراسم 

https://www.facebook.com/madaran.solhdortmund/media_set?set=a.875598815806129.1073741859.100000680559971&type=3































































Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید